خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دهه کرامت فرصتی برای ایجاد نشاط معنوی در جامعه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای ایجاد نشاط معنوی در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۵۳۱۶۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ده روز آغازین ماه ذی‌القعده که فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) می‌باشد با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده‌ است، که در این ایام برنامه‌ها، همایش‌ها و جشن‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه با شیوع کرونا محدودیت‌هایی به وجود آمده است، ادامه داد: ولی با این همه چنانچه رویداد خاصی مرتبط با این ایام در استان برگزار شود، لازم است که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود.

این مسئول استفاده از ظرفیت نهفته در فضای مجازی، رسانه‌های مختلف، رادیو و تلویزیون برای نکوداشت این ایام را یادآوری کرد و گفت: چنانچه از امکانات سمعی و بصری استفاده شود، می‌توان با کمترین مخاطره‌ای نسبت به گرامیداشت دهه کرامت اهتمام ورزید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، پرداختن به زوایای پیدا و پنهان زندگی با عظمت آن دو بزرگوار را موضوع حائز اهمیتی دانست و اظهار کرد: این مقوله از آن جهت حائز اهمیت است که بشر امروز در معرض الگوهای ناشایست مختلفی قرار گرفته است.

سرایی اظهار کرد: در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری ارائه الگوهای عملیِ انسان‌های کامل و متعالی به شدت احساس می‌شود، بنابراین باید برای معرفی هر چه بیشتر اهل بیت (ع) بیش از پیش گام برداشته شود.

وی وجود بارگاه مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران را یک عطیه الهی دانست و اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی باید به خاطر این موضوع خداوند متعال را شاکر باشند چرا که نشان دهنده عنایت ویژه خداوند به ملت این کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظرات