باید در عرصه تکریم امامزادگان قدم‌های بزرگی برداشته شود

رئيس اداره تبليغات اسلامي گناوه گفت: باید در عرصه تکریم امامزادگان قدم‌های بزرگی برداشته شود.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۱۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
باید در عرصه تکریم امامزادگان قدم‌های بزرگی برداشته شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت الاسلام آیت اندرزیان در همایش تقدیر از حافظان قرآن و مدافعین حرف که به صورت مجازی برای مخاطبین پخش شد، با اشاره به مقام شامخ امامزادگان گفت: بعد از روی کار آمدن امویان و عباسیان که دشمنان اصلی اهل بیت علیه السلام بود ورود امامزادگان به میهن ما اغاز شد.

وی ابراز داشت: در همان سنوات گروهی از اولاد حضرت موسی بن جعفر (ع) به عنوان مبلغ دین اسلام و شیعه و همچنین حامی امام رضا (ع) در کشور حضور پیدا کردند.

اندرزیان تصریح کرد: با توجه به خفقان دوران عباسی هر کدام از این امامزادگان را در منطقه‌ای محصور و مسدود و به شهادت رساندند.

وی بیان کرد: استان بوشهر و شهرستان گناوه نیز میزبان امامزاده سلیمان بن علی (ع) و یکی از امام زادگان واجب التعظیم است که مورد عشق علاقه همه مردم می‌باشد همچنین باید در عرصه تکریم و تعظیم این امامزادگان قدم‌های بزرگی برداشته شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گناوه در ادامه با اشاره به مقام بالای مدافعان حرم و اسلام گفت: این انسان‌های مومن با حسن صداقت در این مسیر گام بر می‌دارند.

وی گفت: هیچ نیکی و خوبی بالاتر از شهادت وجود ندارد و کسانی که در مسیر دفاع از اسلام و حرم قرار می‌گیرند پشت سر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها بزرگ مدافعان حرم قرار می‌گیرند.

اندرزیان با تقدیر از حافظان و حاملان قران کریم گفت: خداوند متعال جایگاه و ارزش بالایی را برای حافظان و حاملان قرآن قرار داده است.

حجت الاسلام اندرزیان با اشاره به سفارش پبامبر بزرگ اسلام در زمینه قران و عترت اظهار داشت: چنگ زدن به قران و اهل بیت (ع) زمینه نجات و رستگاری را در پی دارد.

گفتنی است در پایان از سه نفر از مدافعان حرم و مدافعان سلامت شهرستان گناوه با اهداء هدایا تقدیر شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار