خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) در گفت و گو با بسیج عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به دهه کرامت، این دهه را فرصت خوبی برای ترویج معارف دینی دانست و افزود: در این دهه باید به‌دنبال افزایش محبت اهل‌بیت (ع) بین مردم باشیم و دهه کرامت دارای یک ریشه اعتقادی و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۲۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

حجت الاسلام مهدی جوشقانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «بسیج» در قم با اشاره به جایگاه و نقش اهل بیت (ع) گفت: ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های موجود در سنت و سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از جمله مهمترین اهداف و اولویت‌های دهه کرامت است.

وی با اشاره به اهمیت شناخت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و اینکه ناحیه امام رضا (ع) مزین به نام امام هشتم میباشند اظهار کرد: در سطح ناحیه و حوزه‌های مقاومت برنامه‌هایی جهت افزایش معرفت و باور دینی و اعتقادی بسیجیان برنامه ریزی شده است، اما به جهت شرایط کرونا به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی تاکید کرد: یکی از هدف‌های امام خامنه‌ای نسبت به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی ،یادآوری جنایات ضد بشری دولت آمریکا در ایران و جهان است.

جوشقانیان در تشریح حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی کمک به صدام برای بمباران شیمیایی ایران؛ زدن هواپیمای مسافربری؛ بمباران هیروشیما و ناکازاکی؛ جنایات از ویتنام تا یمن و ترور یک مقام رسمی (حاج قاسم سلیمانی) در یک سفر رسمی در کشور ثالث،و این هاگوشه‌های از جنایات آمریکاست.

وی این هفته (هفته حقوق بشر آمریکایی) را فرصت خوبی برای معرفی کارنامه جنایات آمریکا و نسل کشی و غارت کشور‌ها دانست و تصریح کرد: اتفاقات اخیر در آمریکا همان وعده الهی و تحقق سنت الهی است که امام خامنه‌ای در این سال‌های اخیر یعنی افول امریکا به آن اشاره داشته اند.

انتهای پیام/ کریمی
ارسال نظرات