خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

افرادی که کرونا را جدی نمی‌گیرند بهای سنگینی می‌پردازند

فرماندار نهاوند گفت: خطر کرونا جدی است و افرادی که آن را جدی نمی‌گیرند و به مراسم عزا و عروسی دیگران می‌روند مطمئن باشند، بهای سنگینی بابت این کار خود پس می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۳۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

افرادی که کرونا را جدی نمی‌گیرند بهای سنگینی می‌پردازندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: خطر کرونا جدی است و افرادی که آن را جدی نمی‌گیرند و به مراسم عزا و عروسی دیگران می‌روند مطمئن باشند، بهای سنگینی بابت این کار خود پس می‌دهند.

وی اظهار داشت: رعایت فاصله اجتماعی و فیزیکی و همچنین موازین و پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه افراد به ویژه ادارات یک ضرورت است.

فرماندار نهاوند در ادامه گفت: تمام اصناف از امروز با جدی گرفتن موازین بهداشتی و پروتکل‌ها و رعایت فاصله اجتماعی، ملزم به استفاده از ماسک هستند.

وی ادامه داد: یک کمیته نیز متشکل از بهداشت و درمان، اداره صمت و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مستمر و روزانه نظارت می‌کنند و با افراد خاطی نیز برخورد قانونی انجام شود.

ناصری تصریح کرد: شاخص رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش یافته که باید این موضوع مهم با همکاری مردم و رسانه‌ها اصلاح شده تا با رعایت فاصله‌گذاری میزان سرایت پذیری کاهش یابد.

وی از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای ارایه هشدارهای لازم به مردم، برای جدی گرفتن کرونا تاکید کرد.

فرماندار نهاوند گفت: بحران کرونا به مراتب سخت‌تر و خشن‌تر از هر بحرانی است، ساده‌انگاری و عادی جلوه دادن شرایط کرونا کار اشتباهی است، ما در نهاوند نگران خود کرونا نیستیم، مشکل اصلی ما رعایت نکردن بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار