آمران امر به معروف و نهی از منکر روستاهای برمک، بشیر آباد و جتوط بخش سعدآباد شهرستان دشتستان هم زمان با دهه کرامت در آیینی با حضور جمعی از مدیران این بخش معرفی شدند.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۴۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
آمران به معروف روستاهای بخش سعدآباد دشتستان معرفی شدند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در این مراسم گفت: بزرگترین معروف، دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است که این مهم به دست مدیران لایق، متدین، انقلابی، پرتحرک و کارآمد حاصل می‌شود و علاج این کار آن است که همه مردم به مسئولیت شرعی، انفلابی، سیاسی و واجب حتمی خود یعنی امر به معروف و نهی از منکر عمل نمایند.

سرهنگ خضر فقیه اظهار کرد: استقلال هر کشور اسلامی بر مبنای اطاعت پذیری از دین اسلام و رهبری آن جامعه است که مبارزه با استکبار و زورگویی، ظلم ستیزی، تدین و پایبندی به نظام اسلامی در همین زمینه تعریف می‌شود.

وی به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اشاره و تصریح کرد: ریشه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در «فعال نبودن تولید داخلی» است.
 
آمران به معروف روستاهای بخش سعدآباد دشتستان معرفی شدند
این یادگار دوران دفاع مقدس تأکید کرد: وقتی تولید داخلی متوقف و یا کند شود متأسفانه همین وضعی پیش می‌آید که امروز شاهد هستیم یعنی رکود بر کشور حاکم می‌شود و وضع زندگی و معیشت مردم دشوار می‌شود که تلاش در جهت بهبود این وضعیت، امر به معروف و نهی از منکر است.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر یادآور شد: نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی نقشی مهم و تأثیرگذار در جامعه دارند و لازم است این قشر به خوبی تربیت شود چرا که آنان، آینده سازان کشور بوده و نیاز است تا در عرصه‌های مختلف پای کار باشند.

سرهنگ فقیه در ادامه با اشاره به فعالیّت‌های مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر گفت: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر یک سازمان مردم نهاد است که این مجمع در استان بوشهر چند سالی است که راه اندازی شده و در عرصه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر به فعالیّت می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: حجاب تنها موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیست بلکه موضوعاتی مانند اشتغال، بهداشت و ... نیز در این حوزه قرار دارد که مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر کار بر روی این موارد را به صورت جدی دنبال می‌کند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف استان از تشکیل کارگروه‌های متعدد در این مجمع خبر داد و اذعان کرد: افراد متخصص، متعهد، مؤمن و انقلابی توسط این کارگروه‌ها شناسایی و در عرصه‌های گوناگون امر به معروف و نهی از منکر بکارگیری می‌شوند که این کار تأثیرات مطلوبی را در این زمینه داشته است.

فقیه در بخش پایانی سخنان خود به مشکلات فضای مجازی اشاره و ابراز کرد: فضای مجازی مشکلات زیادی را برای نوجوانان و جوانان به وجود آورده است که لازم است برای حل آن چاره اندیشی شود.

بخشدار سعدآباد نیز در این مراسم گفت: آمران امر به معروف و نهی از منکر وظایفی بر عهده دارند که لازم است وظایف خود را با هماهنگی مسئولین و در مسیر مشخص شده به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
 
آمران به معروف روستاهای بخش سعدآباد دشتستان معرفی شدند
اکبر حاجب فرد در ادامه بر اعلام آمادگی بخشداری سعدآباد برای همکاری لازم و کامل با مسئولین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این بخش خبر داد.

در این مراسم علی برامکی، سید عیسی مهدیان و محمّد رضا نبی دوست به ترتیب به عنوان آمر امر به معروف و نهی از منکر روستا‌های برمک، بشیر آیاد و جتوط بخش سعدآباد معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات