خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خبرداد:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به لطف گزارش‌های مردمی، مشکل انشعاب غیرمجاز پیمانکار نفتی از آب غیزانیه، حل شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۸۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار کرد: در سفری که به همراه جمعی از نمایندگان به اهواز و بخش غیزانیه جهت بررسی معضلات مردم محروم این منطقه به‌ویژه معضل آب داشتیم، گزارش‌های مردمی را مبنی بر اینکه یکی از پیمانکاران شرکت نفت، برای کارهای خودش انشعاب غیرمجازی را از خط لوله آب این منطقه گرفته است، دریافت کردیم.

وی افزود: در نشستی که با استاندار خوزستان داشتیم، این مورد را مطرح کردم که ابتدا نماینده شرکت نفت و فرماندار منکر موضوع شدند، اما آدرس دقیق دادیم و پذیرفتند که چنین چیزی وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خوشبختانه طی روزهای اخیر این انشعاب غیرمجاز به لطف گزارش‌های مردمی جمع شد؛ هر چند که این موضوع نسبت به کل موضوع ابعاد بزرگی ندارد اما مهم بود که در این شرایط مردم احساس کنند حریم معیشت‌شان برای ما اهمیت دارد.

وی ادامه داد: از فردای روزی که به اهواز سفر کردیم، جلسه‌ای برای پیگیری این موضوع در مجلس داشتیم و پس از آن نیز تذکری را به وزیر نفت تذکر دادیم، خود موضوع آبرسانی را نیز پیگیری کردیم و تا حصول نتیجه به پیگیری‌ ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها