استاندار زنجان گفت:مخالفتی با فعالیت تالارها نداریم اما مسئولان تالارها موظفند با نظارت بر بهداشت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین متعهد شدن به رعایت این موارد فعالیت نمایند.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۹۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه اگر اوضاع برخی شهرستان‌ها در این روز‌ها همینطور پیش برود به ناچار محدودیت‌ها بر خواهد گشت، اظهار کرد:مردم باید بهداشت فردی را رعایت کنند وگرنه شوخی گرفتن کرونا مساوی است با افزایش تعداد مبتلایان، مرگ و میر و همچنین اِشغال همه تخت‌های بیمارستانی که در قبال این موضوع کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند در برابر سلامت دیگران شرعا و قانونا مسئول هستند.

وی خاطرنشان کرد:همه عوامل و کادر درمان با تمامی سختی‌ها همچنان ایستاده اند و خدمت می‌کنند و این بی انصافی است عده‌ای بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی زحمت کادر درمان را دوچندان می‌کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بنا بر اعلام متخصصان در استان زنجان عامل اصلی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا حضور در تجمعات و مهمانی‌ها از جمله مراسم جشن و ترحیم است، تصریح کرد:مخالفتی با فعالیت تالار‌ها نداریم، اما مسئولان تالار‌ها موظفند با نظارت بر بهداشت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین متعهد شدن به رعایت این موارد فعالیت نمایند.


حقیقی با اشاره به اینکه الان در شرایطی نیستیم که بهانه گیری کنیم و باید با دانشگاه علوم پزشکی که در خط مقدم مقابله با کروناست همکاری کنیم، بیان داشت:امروز پای سلامت و جان مردم در میان است و همه حتی بیمارستان‌های خصوصی و مراکز دولتی باید نیازمندی‌های دانشگاه و مراکز بهداشت را تامین کنند.

وی با بیان اینکه اکنون که فعالیت همیاران پیشگیری از کرونا در روستا‌ها با همکاری دهیاران و بخشداران آغاز شده، فرمانداران هم با تمام توان شهرستان، در میدان باشند، افزود:در شرایط مقابله با کرونا بیمه‌ها هم باید همچنان به تعهدات خود عمل کنند و اگر نیاز به مکاتبه و هماهنگی با مقامات کشوری داشت اعلام کنند تا برای حل مشکل اقدام شود.
ارسال نظرات