خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب و روحانیت سپاه ولی عصر (عج)خوزستان خبرداد:
حجت الاسلام پرچم گفت: کمک به کادر درمانی در قالب طرح همراه بیمار با حضور طلاب و گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۹۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

حجت الاسلام بهادر پرچم، مسئول بسیج طلاب و روحانیت استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، با اشاره به میزان بالای مبتلایان کرونا در استان اظهار داشت: کمک به کادر درمانی در قالب طرح همراه بیمار با دعوت از گروه‌های جهادی استان صورت گرفت و در این باره همکاری‌های لازم انجام شد.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیت خوزستان عنوان داشت: در این باره از تجارب طلابی که از قم تشریف آوردند، استفاده شد و با حمایت‌های مدیر حوزه علمیه استان و امام جمعه اهواز، از گروه‌های جهادی استان دعوت به عمل آمد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه طلاب در حال حاضر در بیمارستان‌های رازی و سینای اهواز یاری رسان کادر درمانی هستند، ادامه داد: از آنجا که ورود به بخش بیماران کرونایی برای عموم جز کادر درمانی ممنوع است؛ از این رو طلاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهدافی از قبیل امیدبخشی، توزیع غذا و حمل بیماران و دادن دارو به آن‌ها را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام پرچم با بیان اینکه کارآیی کادر درمانی با توجه بیماران بسیار چه بسا دچار نوسان باشد، اضافه کرد: در زمینه اجرای مرحله پنجم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه آماده هر گونه همکاری هستیم و در این باره منتظر دستور نماینده، ولی فقیه در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین فعالیت طلاب در زمان کنونی تغسیل و تکفین اموات کرونایی است، ادامه داد: این مسأله در سراسر استان صورت می‌گیرد و طلاب بصورت خودجوش حضور پیدا کردند.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیت در خوزستان گفت: ضدعفونی معابر با توجه به شیوع گسترده کرونا، آن چنان در دستور کار قرار ندارد؛ چرا که بسیاری از مردم همراهی نکرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها