حجت الاسلام نیکنام، گفت: دهه کرامت فرصتی است تا بتوانیم یک زندگی کریمانه و بر مبنای زندگی اهل بیت علیهم السلام بنا بگذاریم.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۰۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین صادق نیکنام در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام و دهه کرامت، اظهار داشت: تاریخهای ولادت و شهادت معصومین علیهم السلام فرصتی است تا ما به یاد آن بزرگواران باشیم و از سیره و روش زندگی این شخصیتهای عظیم که حیاتشان سراسر نور و برکت بوده است، الگو بگیریم و نگذاریم گرد غفلت بر زندگی ما بنشیند.

وی افزود: دهه کرامت فرصتی است تا ما با زندگی کریمانه امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه  سلام الله علیها آشنا شویم و سعی کنیم زندگیمان بر مدار محبت و عشق واقعی به این دو بزرگوار بنا شود، تا بتوانیم از برکات و فیوضات این دو مضجع شریف بهره مند شویم و عاقبتمان همچون آنان ختم به خیر و سعادت و شهادت گردد.

نیکنام،  ادامه داد: محبت و عشق  به امام رضا علیه السلام و خواهر کریمه اش زمانی واقعی خواهد بود، که ما بتوانیم بین اعضای خانواده، دوستان، همکاران و بازار و در کل در همه شئونات زندگی رفتار شایسته و کریمانه ای داشته باشیم، زیرا وقتی دیگران ما را به عنوان محب اهلبیت می شناسند این رفتار و عمل ما باعث جذب آنان به اهلبیت خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن، تصریح کرد: حرم ثامن الحجج و کریمه اهل بیت از ابتدا ملجا و پناهگاه عاشقان و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام بوده است که از سراسر جهان به  خصوص کشور عزیزمان ایران به این مکانهای شریف مشرف می شدند و امیدواریم با برطرف شدن هر چه سریعتر بیماری کرونا، دوباره شاهد حضور میلیونی خیل عظیم ارادتمندان به این دو بزرگوار در این مضجعهای شریف باشیم.

ارسال نظرات