خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی:

برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بازدید از مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج استان گفت: برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۲۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در بازدید از مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج استان قزوین اظهار کرد: الحمدالله مؤسسه‌ی بنیان ازدواج با همت خیرین و مدیریت حاج آقای میرزایی موقعیت ویژه‌ای پیدا کرده و برای زوج‌های جوان مشکل‌گشا شده است.

وی تصریح کرد: تهیه جهیزیه و وسایل زندگی کار آسانی نیست و برای همین لازم است همه اقشار جامعه برای این کار خیر به میدان بیایند و بدانیم طبق آیات قرآن اگر کسی در این زمینه قدم بردارد، در سودآورترین فضا سرمایه‌گذاری کرده است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خدای متعال قول داده است اگر حسنه‌ای انجام دهید، ده برابر پاداش دریافت می‌کنید و این مهم باعث می‌شود تا انسانها وارد این معامله پر سود شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر بتوانیم کار ازدواج جوانان را آسان کنیم، جوانان از انحرافات اجتماعی، گرفتاری‌هایی که بر سر راه آنان است، در امان می‌مانند و جامعه جوان‌تر و پویاتر می‌شود.

وی در پایان از خدمات و مشارکت‌های مردمی در تهیه جهیزیه قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم تا حاج آقای میرزایی و دست‌اندر‌کاران این امر مهم بهتر بتوانند کار خودشان را در پاسخگویی به زوج‌های جوان انجام دهند و آنها را همانند فرزندان خود ببینیم.

آقای نقی میرزایی مدیرعامل مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج استان قزوین نیز بیان کرد: در ایام دهه کرامت 55 جهیزیه به زوج‌های متقاضی اهدا شد و این اقدام با کمک همه همشهریان عزیز صورت گرفت.

وی بیان کرد: زوج‌های بسیاری در نوبت دریافت جهیزیه هستند و از مردم عزیز و خیِّر تقاضا داریم برای کمک به این زوج‌ها پای کار بیایند و خودشان می‌توانند مستقیم در تمام مراحل تهیه و اهدای جهیزیه مشارکت کنند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها