خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار فرزندان دختر شهدای مدافع حرم استان گفت: همکاری مسلمانان در حمایت از جبهه‌ مقاومت از برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۲۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار فرزندان دختر شهدای مدافع حرم استان قزوین اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا برکات بسیار زیادی دارد و روحیه ما را برای خدمت به مردم ارتقا می دهد.

وی همدلی، همکاری و همراهی کشورهای اسلامی را یکی از برکات امروز جهان اسلام برشمرد و تصریح کرد: در دفاع مقدس شاهد بودیم که برادران ما از کشورهای اسلامی افغانستان، عراق، ترکیه و ... حضور داشتند و از انقلاب اسلامی که به همه ملت های مسلمان تعلق دارد، حفاظت و حراست کردند.

امام جمعه قزوین به تشریح برخی از آرمان های انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند تا بانگ «لا اله الا اللّه و محمد رسول الله» در سرتاسر جهان طنین نیفکند مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما نیز هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با قدرت و جدیت آرمان های انقلاب و امام راحل را دنبال کردند و اینکه فرمودند اگر اسرائیل غلطی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم در راستای آرمان های امام و انقلاب است.

وی در پایان دهه کرامت و روز دختر را به فرزندان دختر شهدای مدافع حرم استان قزوین تبریک گفت و از ایشان تجلیل کرد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها