خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه وقتی جوان‌ها پای کار هستند چقدر کار خوب پیش می‌رود، گفت: هیچ‌گاه در عرصه جهاد و خدمت‌رسانی متوقف نخواهیم شد و فقط آسیب‌شناسی می‌کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۳۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

هیچ‌گاه در عرصه جهاد و خدمت‌رسانی متوقف نخواهیم شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در آیین تجلیل از جهادگران مردمی مقابله با کرونا استان همدان اظهار داشت: کمترین نقش را بنده و بیشترین نقش را جهادگرانی کشیدند که شبانه‌روز تلاش کردند تا مردم آسوده باشند.

وی با اشاره به اینکه نقش اساسی را دبیران و ائمه جمعه شهرستان‌ها داشتند، گفت: حقیقتا وحدت و انسجام خوبی بین مردم و مسئولین استانی وجود داشت که تجربه خوبی شکل گرفت و ما آزمونی را طی کردیم که اثرات مطلوبی داشت و تمرین کردیم کار تشکیلانی می‌توانیم انجام بدهیم یا نه.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه این جلسه به این معنا نیست که اختتامیه برگزار می‌کنیم، ادامه داد: این کار آسیب‌شناسی خواهد شد و ما کار را متوقف نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه وقتی جوان‌ها پای کار هستند چقدر کار خوب پیش می‌رود، گفت: هیچ‌گاه در عرصه جهاد و خدمت‌رسانی متوقف نخواهیم شد و فقط آسیب‌شناسی می‌کنیم.

شعبانی عنوان کرد: ما می‌توانیم کارهای بزرگ‌تر انجام دهیم و با این آزمونی که ایجاد شد، اتفاقات خیلی مبارکی رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه ستاد مردمی همچنان آماده همکاری است، گفت: همه با اخلاص پای کار آمدند و چه صحنه‌های زیبایی از خدمت‌رسانی مخلصانه ثبت شد و باید این زیبایی‌ها را قدر بدانیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات