خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مسئولان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی یپشگام باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید یپشگام باشند.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۲۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری روز هفتم تیرماه ۹۹ با مسئولان قضایی، نسبت به عدم استفاده از ماسک توسط برخی مسئولین که در اجتماعات حاضر می‌شوند، گلایه کردند.

وی به گوشه‌ای از بیانات رهبری مبنی بر « اگر دو سه نفر دور من باشند، بنده هم حتماً ماسک می‌زنم، کما اینکه آدم می‌بیند این ماسک زده نمی‌شود» اشاره کرد و گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران باید بیش از مردم عادی پروتکل‌‌های بهداشتی را رعایت کنند.

این مسئول به ادامه فرمایشات رهبری «خب وقتی شما که مسئول دولتی هستید، در یک اجتماع مردمی ماسک نمی‌زنید، این جوانی هم که در خیابان دارد راه می‌رود و حوصله‌ی ماسک ندارد، تشویق می‌شود که نزند» اشاره کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، توصیه و تذکر رهبر معظم انقلاب در این زمینه باید جدی گرفته شود؛ گفت: کما اینکه شاهد هستیم ایشان عامل به توصیه خودشان هستند و در جلسه کاری اخیر ماسک استفاده کرده‌ بودند.

سرایی ضمن ابراز تاسف از اینکه شیوع ویروس کرونا بسیاری از هم وطنان ما را دچار مشکل کرده است، اظهار کرد: عده‌ای با مشکلات معیشتی روبه‌رو شدند و عده‌ای دیگر نیز سلامتی‌شان به مخاطره افتاد بنابراین برای عبور از بحران کنونی و جلوگیری از گسترش دامنه آن لازم است که به توصیه پزشکان عمل شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه برای رفع مشکلات معیشتی اقشار آسیب‌پذیر از کرونا رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله اجرا شد، اظهار کرد: این رزمایش به توصیه رهبر معظم انقلاب به بهترین شکل اجرا شد؛ که امروز نیز ایشان به زدن ماسک برای جلوگیری از شیوع این بیماری توصیه می‌‌کنند، بنابراین لازم است که این موضوع نیز در کانون توجه قرار گیرد.

این مسئول اظهار کرد: در پی این تذکر و توصیه رهبر انقلاب درخصوص استفاده از ماسک، تصویری از جلسه‌ی کاری اخیر ایشان در پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب منتشر شده است؛ که نشان‌دهنده اهتمام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به استفاده از ماسک و رعایت قواعد بهداشتی می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات