خبرهای داغ:
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت آموزش ‌و پرورش رشد اقتصادی، توسعه و ارتقای فرهنگ را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۱۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج ، فریدون حسنوند عصر امروز در نشست بررسی مشکلات و توسعه خدمات حوزه آموزش و پرورش اندیمشک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش اقدام‌های اثربخش برنامه‌ریزی و اجرا شود، اظهار کرد: اندیمشک، شهرستانی بر پایه فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه اندیمشک از امکان رشد مناسب برخوردار بوده و با برنامه‌ریزی و زیرساخت مناسب می‌توان شرایط پیشرفت آموزش و پرورش این شهرستان را بیش از گذشته فراهم کرد، افزود: تقویت آموزش و پرورش رشد اقتصادی، توسعه و ارتقای فرهنگ را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش نسبت به نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی این شهرستان توجه ویژه داشته باشد و نیازهای این حوزه را تأمین کند.

بازسازی ۳۵ درصد واحدهای آموزشی

کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در این نشست به تلاش‌های نماینده اندیمشک در حوزه آموزش و پرورش، ساخت و توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: برای بازسازی و احداث واحدهای آموزشی جدید و حذف مدارس سنگی استان خوزستان نیازمند برنامه‌ریزی و مساعدت مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه ۳۵ درصد واحدهای آموزشی استان نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی دارند، افزود: باید در حوزه جذب اعتبارات و نیروهای انسانی مجلس شورای اسلامی مساعدت و در بودجه ملی و استان خوزستان دیده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به شیوع بیماری کرونا و لزوم ایجاد بستر طرح شاد در دو هزار واحد آموزشی استان خوزستان تا ابتدای سال تحصیلی آینده اشاره کرد و افزود: به دنبال رفع مشکلات واحدهای آموزشی این مناطق هستیم.

وی گفت: هم‌چنین با استفاده از ظرفیت خیران و استاندار خوزستان، سه هزار تبلت برای ایجاد امکان آموزش رایگان در دوران شیوع کرونا برای دانش آموزان این استان تهیه و در اختیار مناطق قرار داده می‌شود.

۲۴۰ پروژه نیمه‌تمام در خوزستان

علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان نیز در این نشست به تلاش‌ها در حوزه بهسازی و نوسازی مراکز آموزشی اشاره کرد و افزود: ۲۴۰ پروژه آموزشی نیمه‌تمام در استان خوزستان وجود دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان با اشاره به لزوم تکمیل این طرح‌ها، بیان کرد: اندیمشک یک الگوی موفق در زمینه همکاری و ساخت فضاهای آموزشی بوده و با توجه به نیازهای این شهرستان، تلاش داریم طرح‌های این حوزه را در کم‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها