حجت الاسلام لائینی خطاب به استاندار مازندران،گفت: کارخانه زباله‌سوز ساری که با جهش تولید ارتباط پیدا می‌کند، باید هر چه زودتر افتتاح شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۴۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

کارخانه زباله‌سوز ساری هرچه وزدتر افتتاح شود / گروه‌های جهادی برای تولید البسه اسلامی ورود پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام  محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، در دومین نشست پیرامون شعار سال با مسئولین استان گفت: جهش تولید شعار سال و تأکید مقام رهبری است که در کل کشور باید اجرایی شود.

حجت الاسلام لائینی با بیان اینکه ما در استان مازندران بیش از گذشته باید در جهت تولید گام برداریم، افزود: این امر جز با مشارکت مسؤولان و همه دستگاه‌های مرتبط امکان پذیر نخواهد بود.

حجت الاسلام لائینی خطاب به استاندار مازندران، گفت: کارخانه زباله‌سوز ساری که با جهش تولید ارتباط پیدا می‌کند، باید هر چه زودتر افتتاح شود، به بحث حمل و نقل کامیونت‌های یخچال‌دار هم باید توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به فرمانده سپاه کربلا درباره تولید البسه اسلامی افزود:‌ما این همه از البسه جلف انتقاد می‌کنیم، چرا از ظرفیت گروه‌های جهادی سپاه که پای کار هستند استفاده نمی شود؟ چرا در این بخش و بخصوص تولید استفاده نمی‌شود؟

حجت الاسلام لائینی در پایان متذکر شد: از خسارت‌های معنوی در استان باید جلوگیری کرد، حرم‌ها با رعایت موارد بهداشتی بازگشایی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها