جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان بسیجی در امور جامعه، گفت:برای نیروهای انقلابی هیچ غیر ممکنی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۷۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ؛ امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان درجمع مسئولین این شهرستان بیان داشت: در طرح تحول محلات خلاهای ممکن در محلات را با درایت مسئولین رفع خواهیم کرد و براساس نگاه واقع‌بینانه، تصمیمی برای حل مشکلات گرفته خواهد شد.

 

وی افزود: در طرح تحول محلات سایر دستگاه‌ها در کنار بسیج و سپاه با روحیه جهادی کارها را پیش خواهند برد و مردم را نسبت به نظام و انقلاب امیدوارتر خواهیم کرد ؛ در این راستا برای نیروهای انقلاب هیچ غیر ممکنی وجود ندارد.

 

جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان یادآور شد: از ظرفیت و پتانسیل منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه که همواره در محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری پیشگام بوده در طرح تحول محلات نیز استفاده خواهد شد.

 

امیری با اشاره به اینکه باید دستگاه‌ها تلاش کنند تا بندرلنگه به جایگاه واقعی خود برسد و در طرح تحول محلات الگویی برای سایر نقاط کشور شود افزود: همه دستگاه‌ها به کمک نیروی مقاومت بسیج در جهت از بین بردن معضلات اجتماعی و در جهت پیشرفت آبادانی و توسعه عمرانی، فرهنگی واجتماعی این محلات باید تلاش کنیم.

 

وی اضافه کرد: اعضای کارگروه‌ها و مسؤولان در محلات برای رفع مشکلات در کنار مردم حضور پیدا کنند و در همانجا تشکیل جلسه دهند و از ظرفیت نخبگان بسیجی برای حل معظلات نیز استفاده حداکثری شود.

ارسال نظرات