امام جمعه فشافویه گفت: اگر سیاسیون کشور به دنبال مذاکره با قاتل سردار سلیمانی هستند سخت در اشتباهند و بدانند که ما هیچ نیازی به مذاکره نداریم و اگر هم نیاز باشد با این دولت مذاکره نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۱۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

به گزارش سرویس استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه فشافویه؛ حجت الاسلام شیخ میثم درگاهی، امام جمعه فشافویه در خطبه های نماز جمعه این هفته فشافویه با گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: ما در کشورمان میزبان امامی هستیم که امام جواد (ع) در وصف ایشان فرمود: هرکس به زیارت امام رضا(ع)  برود و به ایشان متوسل شود دست خالی باز نخواهد گشت.

وی با اشاره به جریانات فعلی کشور افزود: مدتی است گروهی معلوم الحال با شایعه پراکنی و تحلیل های نادرست پا به عرصه گذاشتند و با سواستفاده از گرانی و اوضاع آشفته اقتصادی درصدد موج سواری بر نارضایتی مردم هستند.

امام جمعه فشافویه در ادامه تصریح کرد: سواستفاده کنندگان از اوضاع فعلی همان کسانی هستند که در سال ۸۸ بنیانگذاران فتنه ۸۸ بودند و در اغتشاشات آبان ماه ۹۸ نیز نظام را متهم به کشتار مردم کردند و هر از گاهی با دیدن موفقیت نظام جمهوری اسلامی اقدام به اغتشاش می کنند.

وی تاکید کرد: وضعیت اقتصادی فعلی تقصیر ولی خداوند نیست بلکه به دلیل بدعهدی هایی است که در نتیجه تعامل و برقراری ارتباط با کشورهای خارجی و تغییر در روند سیاسی کشور است.

حجت الاسلام درگاهی با بیان اینکه هرگز مذاکره مجدد با آمریکا نخواهیم کرد، یاد آور شد: اگر سیاسیون کشور ما به دنبال مذاکره با قاتل سردار رشید ما هستند سخت در اشتباه هستند، آنچه مهم است این است که ما هیچ نیازی به مذاکره نداریم و اگر هم نیاز باشد با این دولت مذاکره نخواهیم کرد، چراکه بد عهد هستند و پایبند به هیچ قانون و معاهده بین المللی نیستند.

وی گفت: به تاریخ نگاهی بیندازید و خفت و خاری کسانی را ببینید که تصمیم به ایستادگی در مقابل ولی خداوند را گرفتند.

امام جمعه فشافویه در ادامه با اشاره به هفته مواد مخدر تاکید کرد: پدیده شوم قاچاق مواد مخدر بیش از آنکه فعالیت سوداگرایانه تجاری و اقتصادی در عرصه های بین المللی باشد ابزاری برای استعمار کشورها است و برای سوداگری وارد کشور ها می شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مواد مخدر به قدری گسترش یافته که قشر جوان و تحصیلکرده نیز با این مشکل مواجه هستند و موادی گسترش یافته است که امکان ترک نیز برای آن وجود ندارد .

حجت الاسلام درگاهی در پایان تاکید کرد:  کرونا را جدی بگیرید زیرا که موج دوم کرونا بسیار زودتر از آنچه که تصور می‌کردیم گسترش یافته است اما می توان با مراقبت های شخصی و رعایت پروتکل ها و قوانین از تعطیلی کشور جلوگیری کرد و اگر مراقبت نکنیم دوباره شاهد گسترش و شیوع این بیماری می شویم.

 

 

ارسال نظرات