خبرهای داغ:
صادق پور گفت: اگر به ما اعلام شود که با کمبود ماسک مواجهیم و یا اگر قیمت ماسک در بازار افزوده شده باشد کارگاه های ما این آمادگی را دارند که بار دیگر فعالیت خود را آغاز کنند.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۵۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

 

سرهنگ مهدی صادق پور مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون فعالیت های این قشر از بسیج در حوزه سلامت و مقابله با ویروس کرونا اذعان کرد: پیش از این و با شیوع بیماری کرونا بسیج و سپاه با همکاری مردم و بسیجیان که همواره پای کار هستند با فعال نمودن کارگاه های تولید ماسک به ارائه خدمت پرداختند.

وی ادامه داد: هم اکنون هم اگر به ما اعلام شود که با کمبود ماسک مواجهیم و یا اگر قیمت ماسک در بازار افزوده شده باشد کارگاه های ما این آمادگی را دارند که بار دیگر فعالیت خود را آغاز کنند.

صادق پور یادآور شد: در حال حاضر پایگاه ها ما ذخیره ای از ماسک های تولیدی دارند و همراه بسته های معیشتی و بهداشتی به مردم اهدا می شود که در صورت اتمام این مقادر نیز امکان دوخت و تولید مجدد برای ما فراهم است.

این مسئول با اشاره به این موضوع که اهم اقدامات بسیج سازندگی و حرومیت زدایی استاد در حال حاضر ادامه طرح کمک های مومنانه می باشد، بیان کرد: طرح کمک مومنانه از عید قربان تا غدیر در سه مرحله تدارک دیده شده است تا انشا الله بسته های معیشتی و بهداشتی به دست نیازمندان برسد و مرحله دیگر این طرح هم از ماه محرم تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان قزوین در خاتمه گفت: مقدار بسته های کمک معیشتی با توجه به همکاری و کمک مردم و خیرین متفاوت خواهد بود و امیدواریم که مردم عزیزمان همچنان پای کار باشند تا مشکلات افراد جامعه هرچه زودتر رفع گردد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها