مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش جهش تولید که با همت بسیج سازندگی استان اجرا می‌شود گامی ارزشمند برای زدودن آثار کرونا از اقتصاد به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۱۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

 حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، ضمن اشاره به اینکه خواه ناخواه شیوع کرونا آثار منفی زیادی را در عرصه‌های اقتصادی و صنعتی بر جا گذاشته و معیشت برخی از خانواده‌ها را دچار تزلزل کرده است، اظهار داشت: بنابراین می‌طلبد حرکت جمعی برای زدودن آثار منفی آن در کشور شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب عنوان جهش تولید را برای سال جاری برگزیده‌اند، اضافه کرد: موضوع فوق بیانگر این است، که با وجود تحریم‌های اقتصادی دشمنان، شیوع ویروس کرونا و ...، هرگز نباید از تولید غافل شویم؛ بنابراین باید حرکت جمعی و گروهی برای تحقق اهداف فوق شکل گیرد.

این مسئول اجرای رزمایش جهش تولید با همت نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف به ویژه بسیج سازندگی آذربایجان غربی را اقدامی ارزشمند دانست و اظهار کرد: همه ظرفیت‌های موجود باید برای تحقق اهدافی که ترسیم شده است، به بهترین شکل به کار گرفته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شیوع کرونا بدون تردید در اقتصاد کشور مشکلاتی را به وجود آورده و در کسب‌ و کارهای مختلف تاثیر منفی به جای گذاشته، فعالیت‌های خرد و کوچک را تحت تاثیر قرار داده است؛ بنابراین حرکت جهادی برای کاهش تبعات منفی شیوع کرونا باید آغاز شود.

سرایی ادامه داد: در چنین شرایطی گروه‌های جهادی بسیج، مسئولیت و نقش خطیری بر عهده دارند، بنابراین می‌طلبد همان طور که در بحران‌هایی نظیر سیل، زلزله و رزمایش کمک مومنانه وارد عمل شدند، در این عرصه نیز با تمام توان و قابلیتی که دارند، اقدامات لازم را انجام دهند تا رونق به کسب و کارها و مشاغل مختلف برگردد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجرای رزمایش جهش تولید تاکید کرد و بیان داشت: براساس اولویت‌ها و ضرورت‌هایی که احساس می‌شود همچنین مطابق با معیارهای بومی و محلی باید برای فعالیت اقدام شود.

وی، اهتمام برای توسعه و رونق بخشیدن به وضعیت تولید و اشتغال با حضور گسترده گروه‌های جهادی تخصصی بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی را ضروری دانست و اظهار کرد: رویکرد تسهیل‌گری در رونق بخشیدن به کارگاه‌ها، جلوگیری از ضایعات تولیدی و افزایش بهره‌وری باید در این رزمایش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات