خبرهای داغ:
سخنگوی اداره کل فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

سامانه تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر راه‌اندازی شد

مدیرروابط عمومی و‌ سخنگوی اداره کل فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه منعقده فی مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه، سامانه تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۱۰۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

رضا علافی سلماسی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، اظهار کرد: سامانه تحفه «تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر» در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه منتقده فی مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه «موضوع تبصره 18 قانون بودجه سال 1397 کل کشور» و به منظور اجران شدن «برنامه تولید و اشتغال فرهنگ و هنر» و اعطای تسهیلات حمایتی به طرح های اشتغال زای برنامه اشتغال شهری از منابع بانک‌های عامل منتخب، طراحی و پیاده سازی شده است.

وی ادامه داد: کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شامل همه اشخاص حقیقی و حقوقی، بخش‌های خصوصی و تعاونی می‌توانند تقاضای دریافت تسهیلات بانکی را برای ایجاد و یا تثبیت فرصت‌های شغلی در قالب 3 رسته کسب و کار منتخب رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال، فرهنگی و هنری در این سامانه به ثبت برسانند.

رضا علافی سلماسی در خاتمه گفت: منابع موصوف دارای نرخ بهره 16 درصد نزد بانک آینده و بدون سپرده گذاری و گردش حساب و دوره بازپرداخت حداکثر 60 ماهه است.

انتهای

ارسال نظرات
آخرین اخبار