فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان درگفت و گو با بسیج :
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام گفت : سپاه برای ریشه کنی کرونا با عزم جهادی درمیدان است
کد خبر: ۹۲۵۵۳۸۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان اظهار کرد :هدف از برگزاری رزمایش اخیر دفاع زیستی سپاه و بسیج در حقیقت خدمت بی منت به مردم است تا جامعه را از گزند این ویروس منحوس ایمن نماید .
وی تصریح کرد : سپاه و بسیج همواره دربحران ها و شرایط سخت در کنار مردم خواهند بود و تمام بسیجیان خدمت به مردم را مدال افتخاربرای خود می دانند .
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام خاطرنشان کرد : گروههای جهادی در راستای اقدامات پیشگیرانه وتامین سلامت جوامع شهری همواره با تمام توان به وظیفه ذاتی خود که همانا همیاری و خدمات رسانی است به ایفای نقش می پردازند ،


سردار اباذر سالاری با اشاره به رزمایش کمک مومنانه و رزمایش سراسری اخیر دفاع زیستی بسیج در استان افزود :دراین رزمایشات با هدف هم افزایی و بکار گیری از تمام امکانات و ظرفیت ها برای ریشه کنی و مقابله با این ویروس طرح ریزی و برنامه ریزی لازم انجام گردید که بحمدالله  نتایج وخوبی حاصل شده است.
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان یاد آورشد : دراستان هرمزگان پایگاههای مقاومت در راستای مقابله با این ویروس اقدامات بسیار خوبی از قبیل راه اندازی کارگاههای ماسک ،دوخت لباس های گان بیمارستانی ، تهیه مواد ضد عفونی کننده و همچنین اجرای موفقیت آمیز طرح بسیج ملی غربالگری ،ضد عفونی معابرمراکز عمومی وسایر برنامه ها به نحو احسن انجام داده اند.
او عنوان کرد : بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان از رده های تخصصی این سپاه همواره در خط مقدم مبارزه با کرونا درکنار کادر درمان به خدمت می پردازد .
سردار اباذر سالاری در ادامه با تاکید بر انجام فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره این ویروس بیان نمود: مردم عزیز از تردد غیر ضرور در اماکن عمومی و تجمعات پرهیز نمایند تا انشاالله سایه شوم این ویروس منحوس هرچه سریعترازجامعه محوگردد.

 

ارسال نظرات