فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های مردمی در واقع بیشتر استفاده شود، گفت: مشارکت مردم در جهت فرهنگ‌سازی در مسائل مختلف از جمله در رابطه با حوزه امنیت، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی باید انجام شود.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۸۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جعفر طولابی امروز در حاشیه اجرای طرح امنیت اجتماعی در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت عمومی علاوه بر بحث تامین امنیت و برقراری امنیت، خدمات اجتماعی و انتظامی را ارائه می‌دهد.

وی افزود: در طی سال‌های اخیر نیروی انتظامی با استفاده از تکنولوژی جدید و در واقع آموزش‌های نوین انتظامی و نظامی توانسته که متناسب با جرائم و پیچیدگی جرائمی که امروزه در سطح جامعه است اقدامات بسیار موثری را داشته باشد.

فرماندار خرم‌آباد بیان کرد: بُعدجامعه‌محور و مردمی‌محور نیروی انتظامی هم یکی از رویکردهای اخیر نیروی انتظامی است که در حوزه عملکردی اقدامات خوبی را داشته که این بُعد بایستی بیشتر تقویت شود. 

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های مردمی در واقع بیشتر استفاده شود، عنوان کرد: مشارکت مردم در جهت فرهنگ‌سازی در مسائل مختلف از جمله در رابطه با حوزه امنیت، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی باید انجام شود.

طولابی با بیان اینکه در جهت برقراری نظم ،امنیت و آرامش جامعه دولت نیز حمایت کند، گفت: در رابطه با تامین امکانات، اعتبارات و بودجه‌های مختلفی که بایستی در این رابطه در اختیار دستگاه‌های امنیتی به خصوص نیروی انتظامی قرار بگیرد تا به عنوان عضو اصلی شورای تامین در اینجا نقش‌آفرینی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های مختلف اداری، امنیتی و خدماتی بایستی کمک کنند و از ظرفیت مردم استفاده شود تا امنیت پایدار و امنیت عمومی که مدنظر هستند تحقق پیدا کند که در این رابطه تا به حال اقدامات خوبی صورت گرفته است.

طولابی افزود: شاهد گوشه‌ای کوچک از این خدمات که ظرف دو هفته اخیر در واقع با اجرای طرح امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد انجام دادند، هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات