خبرهای داغ:

اولین سالگرد شهدای امنیت پایدار در چالدران برگزار شد

اولین سالگرد شهدای امنیت پایدار سپاه چالدران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۰۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، اولین سالگرد شهدای امنیت پایدار سپاه چالدران در چمن ورزشی اداره ورزش و جوان این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ترتیب یافت، این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مسئولین، کارکنان ادارات، روحانیون اهل تسنن و تشیع و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران در این مراسم طی سخنانی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری این گونه مراسم‌ها، اظهار داشت: شهدا به ما درس ایثار و ازجان‌گذشتگی یاد دادند و امروزه وظیفه ما این است از ارزش‌های والای آنان پاسداری کنیم.

حجت الاسلام حلمی خاطرنشان کرد: شهدا سرمایه‌های معنوی نظام و انقلاب هستند؛ عزت، افتخار و امنیت ایران اسلامی در سایه جانفشانی‌های این شهدا به دست آمده است.

وی تصریح کرد: شهدای ما با دست خالی و بدون هیچ گونه اسلحه سینه خود را در مقابل دشمن تا دندان مسلح سپر کرده و فریاد اسلام، دین و قرآن برآورده و جان شیرین خود را فدا کردند.

حجت الاسلام حلمی گفت: این سالگردها تذکری به همه کسانی است که دل به دنیا بسته و از هدف اصلی دور شده و آرمان‌ها را به فراموشی می‌سپارند، و اخطار به همه ما است که به طمع‌ورزی، دنیاگرایی، رفاه‌طلبی و آسایش‌گرایی نرفته، در آن غرق نشده و هم‌نوع‌های خود را فراموش نکنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار