خبرهای داغ:
اگر حادثه نطنز کار اسراییل باشد ایران خروج از برجام و ان پی تی را رقم بزند. در مقابل اسراییل خود را برای یک واکنش نظامی و یا مشابه از جانب ایران آماده کند.
کد خبر: ۹۲۵۵۶۳۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

انفجار در نطنز و خجیر با روایت های مختلفی همراه بود که حمله از جانب اسراییل یا آمریکا صورت گرفته است. ادی کوهن و لیبرمن وزیر دفاع سابق اسراییل این اقدام را از طرف رژیم صهیونیستی برشمردند در مقابل شورای عالی امنیت ملی با اعلام امنیتی بودن علت انفجار راه بهره برداری اسراییل و پادوهای غرب را در داخل باز گذاشت.

مشاهدات نشان دهنده انفجار بمب در سوله نیمه کاره بوده که در زیر سقف سوله جاسازی شده است. انفجار بیشترین آسیب را به سقف و دیوارهای جانبی وارد کرده از آنجا که دوربین های آژانس با فرکانس خاص تمام فعالیت های هسته ای ایران را به اتاق واشنگتن می فرستد بازرسی و چک کردن فیلم دوربین ها پرده از رازهای زیادی برمی دارد به همین خاطر چند نفر در این زمینه دستگیر شدند!

اگر این حادثه کار اسراییل باشد ایران خروج از برجام و ان پی تی را رقم بزند. در مقابل اسراییل خود را برای یک واکنش نظامی و یا مشابه از جانب ایران آماده کند. ایران با برجام و اف ای تی اف زمینه جنگ داخلی و خارجی را پذیرفت و متاسفانه برخی از نخبگان و فعالین سیاسی به همراه مسئولان اصرار به سازش و باج های برجامی دارند و با اینکه محدود شده ایم واقعیت جامعه را قبول نمی کنند.

اسراییل و پایگاه های آمریکا در تیرراس نیروهای نیابتی قرار خواهند گرفت و اقدام علیه امنیت ملی اسراییل تنها گزینه ساکت کردن خط عبری عربی می باشد! کشورهای مرتجع عربی حامیان اصلی اسراییل و آمریکا در جنگ احتمالی خواهند بود.اسراییل اگر حریم هوایی را نقض و حمله نظامی انجام داده باشد فرودگاه بن گوریون را به تلافی این حمله موشک باران خواهیم کرد.

سکوت مسئولان ایرانی خبر از تحمیل هزینه چند برابر به رژیم صهیونیستی می باشد و در مرداد ماه اتفاقاتی رخ خواهد که تشنج در منطقه را افزایش می دهد. برخی از پایگاه های آمریکا در محاصره حشدالشعبی قرار می گیرد. آمریکا مجبور خواهد بود دو پایگاه را ترک کند. در خلیج فارس دو کشتی توقیف و توبیخ می شود.

ایران سیلی های محکمی را برای اسراییل تدارک دیده و منتظر واکنش آشکار خواهد ماند تا اینکه با دست بازتر شلیک های هدفمندی را انجام دهد‌. در هفته های آینده شلیک هایی از غزه برای جبران خسارت ایران اسراییل را در حالت جنگی قرار خواهد داد و چتد ده موشک به شهرهای بندری اسراییل اصابت می کند.

بندر ایلات هدف مناسبی برای شوک اقتصادی رژیم صهیونیستی می باشد!

نگارنده: صادق چگینی

 

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها