خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه حفظ آرامش و امنیت بانوان در محیط‌های کاری از وظایف ستاد می‌باشد، گفت: زنان باید در محیط کار و اداره احساس امنیت کنند و راحت به انجام کار خود بپردازند و هیچ گونه مزاحمتی برای آن‌ها ایجاد نشود.
کد خبر: ۹۲۵۵۶۹۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در نشست با مدیر عامل و معاونین شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی خراسان جنوبی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت پایگاه بسیج و شورای امر به معروف و نهی از منکر در این شرکت، گفت: مسئولیت شورای امر به معروف و نهی از منکر هر سازمان برعهده مدیر آن دستگاه می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام مقدس اسلامی دارای شرایطی است، ادامه داد: مسئول در جامعه اسلامی در هر سازمانی وظیفه ترویج امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ شهید و شهادت، ارزش‌های اسلامی را دارد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) افزود: گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها و سازمان‌ها با عنوان طلایه داران تشکیل و فعالیت می‌کنند.

وی افزود: داوطلبانی که متقاضی همکاری در گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر می‌باشند برای آنان آموزش‌های عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.

سردار قاسمی گفت: یکی از مهمترین نکته مسائل که آیت الله عبادی نماینده محترم، ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر همواره بر آن تأکید دارند جایگاه بانوان بوده و ایشان توصیه و تأکید کردند که زنان در محیط کار و اداره احساس امنیت کنند و راحت به انجام کار خود بپردازند و هیچ گونه مزاحمتی برای آن‌ها ایجاد نشود و وظیفه ما ایجاد آرامش برای بانوان در محیط کار است.

وی، به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و همچنین وظایف مشخص شده در این قانون اشاره کرد و افزود: درخواست ستاد از مردم و مسئولین فقط عمل به قانون است که تاکید رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز بر این مسئله می‌باشد و با تحقق آن زمینه رشد و پیشرفت جامعه اسلامی را شاهد خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها