خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین
حبیبی گفت: نیازهای اصلی در حوزه جوانان تحصیل، اشتغال و مسکن بوده و اقدامات و برنامه ریزی‌های مناسبی در این حوزه‌ها صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۱۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین، بیان کرد: نیازهای اصلی در حوزه جوانان تحصیل، اشتغال و مسکن بوده و اقدامات و برنامه ریزی‌های مناسبی در این حوزه‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در بحث ازدواج جوانان باید بیشتر کار فرهنگی صورت گیرد، گفت: دولت زمینه پرداخت تسهیلات با رقم مناسب و درصد پایین را فراهم کرده است و باید با فرهنگ سازی برای تشویق جوانان به ازدواج‌های کم هزینه‌تر و کوچک‌تر به ویژه در دوران کرونا اقدام کرد.

این مسوول اضافه کرد: به اعتقاد ما در حوزه اشتغال جوانان باید بیشتر کار کنیم چون اگر این موضوع حل شود مشکل مسکن و سایر موضوعات جوانان نیز حل خواهد شد.

حبیبی گفت: تعاونی‌های جوانان استان نیز با توجه به تفاهم نامه وزاتخانه‌های کار و ورزش حتما باید فعال شود و باید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همراهی بیشتری را در این زمینه داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع ادغام ستاد ساماندهی امور جوانان و کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، افزود: منظور از ادغام این دو، کوچک سازی و چابک کردن کارگروه‌ها است تا خوراک برای شورای برنامه ریزی استان تهیه شده و برای جمعیت یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری قزوین تصمیم گیری شود.

حبیبی گفت: با توجه به این موضوع، باید جلسات این کارگروه‌ها به صورت کارشناسی برگزار شده و مصوبات آنها در نهایت در شورای برنامه ریزی با حضور استاندار قزوین مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

معاون استاندار افزود: حوزه جوانان از اهمیت بسیار بالایی برای مدیریت ارشد استان برخوردار است و باید از ظرفیت آنها برای حل مسایل و مشکلات جامعه استفاده کنیم.

1010/پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها