خبرهای داغ:
امام جمعه شهر محمودآباد با گلایه از راهورگفت: علی‌رغم استقرار راهور، وضعیت ترافیکی شهر هنوز ساماندهی نشده است.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۵۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت‌الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمودآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد اظهار کرد: اهمیت نماز جمعه به قدری است که از معصوم حدیث داریم تنها کسانی در نماز جمعه بخشیده نمی شوند که از رحمت خدا به دور هستند.

 

اهمیت عفاف و حجاب فرهنگ سازی شود

 

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب افزود: تبیین اهمیت عفاف و حجاب برای بانوان و دختران مسلمان باید بیش از همیشه در دستور کار قرار بگیرد و با فرهنگ سازی و آموزش باید به دنبال نهادینه کردن این فرهنگ دینی در جامعه باشیم.

 

امام جمعه محمودآباد همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه محمودآباد با اشاره به استقرار راهور در شهر گفت: شاهد هستیم که بعد از چندین سال تلاش و ساخت ساختمان توسط شهرداری و شورای شهر، پلیس راهور در شهر مستقر شده است.

 

وی افزود: متاسفانه علی رغم این استقرار هنوز وضعیت ترافیکی در محمودآباد مطلوب نیست و هرکسی به هر شکلی که مایل است در شهر رفتار ترافیکی از خود نشان می‌دهد.

انتظار بیشتری از راهور در شهر داریم

 

حجت‌الاسلام رشوندی بیان کرد: انتظار بیشتری از راهور در شهر داریم و امیدواریم و فرهنگ ترافیکی در شهر نیز ساماندهی شود.

 

وی همچنین تأکید کرد: امیدواریم خبر استقرار درمانگاه شبانه‌روزی که با پیگیری‌های شورای شهر و خانم دکتر محمدبیگی انجام شده را به زودی بشنویم و این مشکل مهم شهر حل شود.

 

امام جمعه شهر محمودآباد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه باید نقش خود را ایفا کنیم و همانطور که از مسؤولین انتظار داریم، خودمان نیز باید مراقبت های بهداشتی را انجام دهیم.

 

وی افزود: این روزها برخی افراد با سوء‌استفاده از بازار معیشت مردم را با چالش روبرو کرده‌اند و در تلاش هستند تا وضعیت را روز به روز بر مردم سخت‌تر کنند لذا از دستگاه‌های متولی خواستاریم تا ضمن رسیدگی با سوء‌استفاده‌گران برخورد قاطعی داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام رشوندی در پایان یادآور شد: همه باید در شرایط سخت بر همدیگر رحم داشته باشیم تا خدا نیز بر ما رحم کند

۱۰۱۰/د۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها