خبرهای داغ:
نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین اظهار کرد: سپاه و بسیج همواره در میدان خدمت رسانی، روشنگری و بصیرت افزایی، فعالیت‌های جهادی، مواسات و حفاظت از کیان انقلاب اسلامی میدان‌دار بودند، مردم شاهد خدمات سپاه و بسیج و از خودگذشتگی آن‌ها در کوران حوادث و مشکلات هستند.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۵۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز(شنبه) فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی،با پاسداران و بسیجیان سپاه امام جسن مجتبی (ع) قزوین دیدار کرد.

محمدبیگی در این دیدار اظهار کرد: سپاه و بسیج همواره در میدان خدمت رسانی، روشنگری و بصیرت افزایی، فعالیت‌های جهادی، مواسات و حفاظت از کیان انقلاب اسلامی میدان‌دار بودند، مردم شاهد خدمات سپاه و بسیج و از خودگذشتگی آن‌ها در کوران حوادث و مشکلات هستند.

 

وی ادامه داد: من خوشحالم که با سبقه بسیجی وارد مجلس شدم و خود را مدیون سپاه و بسیج می‌دانم.

وی در ادامه این دیدار با اشاره به اهمیت عملکرد منسجم در موضوع عفاف و حجاب گفت: در حوزه عفاف و حجاب عملکرد جزیره‌ای، گاه به گاه، سلیقه‌ای و کم بازده مشاهده می‌شـود، لذا برای احیای سبک زندگی سالم ایرانی_ اسلامی همۀ ما باید خود را مکلف بدانیم.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اذهان کرد: مشکلات امروز کشور تنها ناشی از تحریم نیست بلکه سهم مهمی از آن ناشی از سوء مدیریت و عدم تدبیر مسؤولان است، مجلس یازدهم در مسیر مطالبه‌گری از مسؤولان و دولت‌مردان و کم کاری آن‌ها ساکت نخواهد بود زیرا ما از فرهنگ بسیجی یاد گرفتیم که در مسیر خدمت به مردم بکوشیم.

محمدبیگی گفت: برخی از مشکلات امروز جامعه علل ریشه‌ای دارد اما با این حال مجلس طرح‌های کوتاه مدت برای عبور از این مشکلات در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد از اولویت های نمایندگان مجلس یازدهم است، نمونه‌ای از عزم مجلس در مقابله با فساد را می‌توان در رد اعتبارنامه یکی از نمایندگان مشاهده کرد که در آن نمایندگان بسیار جدی در راستای صیانت از حقوق مردم ایران ورود پیدا کردند، مجلس نشان داد دستمال‌های پاکیزه‌ای دارد که می‌تواند با آن شیشه‌های کثیف را پاک کنند.

این مسئول بیان کرد: هدف نمایندگان مجلس یازدهم از طرح سوال از رئیس جمهور این است که دولت را در مقابل عملکرد نامناسب و کم کاری‌های خود پاسخگو کند، ما در این مسیر جدی خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد طرح سوال از رئیس جمهور به حاشیه کشیده شود.

محمدبیگی در خاتمه یادآور شد: موضوع برگزاری کنکور در شرایط کرونا در دست بررسی است و کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس در حال بررسی جوانب مختلف آن هستند تا بهترین تصمیم گرفته شود، چرا که سلامت شرکت‌کنندگان در کنکور برای ما از همه چیز مهم‌تر است، لذا باید تدابیری اندیشیده شود که برگزاری کنکور در سلامت کامل باشد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها