طی حکمی به امضای مدیر کل استان های خبرگزاری برنا کشور، زینب محمودی از فعالان حوزه خبر و رسانه بعنوان سرپرست خبرگزاری برنا در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۵۱۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, در این حکم که به امضای محمد علی راد ، مدیر کل استان های خبرگزاری برنا است؛ آمده است :

بسمه تعالی

سرکار خانم زینب محمودی


با عنایت به توانمندی ها و شایستگی های جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست خبرگزاری برنا استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب می شوید.

پوشش وانعکاس اخبار، رویدارها و وقایع استان، همکاری تنگا تنگ با اداره کل ورزش وجوانان استان ها، انعکاس مطالبات جوانان و اقشار مختلف مردم و انجام امور رسانه ای در راستای رهنمودهای رهبر گرانقدر انقلاب و ریاست محترم جمهوری از مهمترین وظایف شما در استان محسوب می شود.

در آئین رسمی افتتاح خبرگزاری برنا که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد،علوی مدیر کل ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ،محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت و عباس شجاعی فر مسئول آموزش و پژوهش اداره کل حضور داشتند.

زینب محمودی از فعالان عرصه خبر و رسانه با سابقه 17 سال کار در مطبوعات کشوری ،منطقه ای و استانی و سایت های محلی استانی ،عضو خانه مطبوعات ،عضو فعال بسیج رسانه ،........ و همکاری با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد را در کارنامه دارد.

خبرگزاری برنا خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش و جوانان کشور می باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات