خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر:
حجت الاسلام رستگار گفت: هدف استکبار در به عریان کشاندن زنان، تأمین منافع شهوانی برای مردان و تجاری برای سرمایه داران است.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۲۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، با تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: حجاب یکی از ارزش‌های دینی می‌باشد که متأسفانه تلاش دشمن بر برداشتن آن است؛ زیرا اعتقاد دارد با انحراف زنان، به انحراف کشاندن مردان بسیار آسان خواهد بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه برداشتن حجاب از زنان مسلمان یک نگاه استکباری است، خاطرنشان کرد: نگاه دنیای استکبار به زنان، یک نگاه ابزاری است و با مطالعه تاریخ و پشت پرده توطئه استکبار در به عریان کشاندن زنان فهمیده می‌شود که منافع شهوانی برای مردان و تجاری برای سرمایه داران در چنین اقداماتی نهفته است.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه وجوب حجاب در اسلام نشان دهنده توجه این دین مبین به بُعد انسانی بانوان دارد، خاطرنشان کرد: اسلام بر ظهور بُعد انسانی و معنوی زنان تأکید دارد، در جامعه پاکدامن، مرد‌ها از دامن زنان به معراج می‌رسند؛ از این رو اسلام با وجوب حجاب برای زنان و مردان، تعریف خاصی از حجاب برای شان دارد.

وی با بیان اینکه حجاب در لغت به معنای پرده است، ادامه داد: حجاب در عصر کنونی به عنوان پوشش زنان بکار برده می‌شود حال آنکه پوشش، نگاه و رفتار زن و مرد در بحث حجاب مدنظر است و در این باره آیه‌های متعددی وجود دارد، اسلام در پی آن است که زن، انسان ساز و تأثیرگذار در ایجاد جامعه آرام و به دور از استرس باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به تأثیرگذاری زنان در طول تاریخ اسلام عنوان داشت: محمدحسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری می‌گوید که امام خمینی (ره) با اهتمام دادن به بانوان و با رعایت موازین شرعی، آن‌ها را وارد عرصه‌های اجتماعی کرد، اما حکام عرب تنها نگاهی ابزارگونه به زنان برای خوشگذرانی داشتند و اجازه حضورشان را در عرصه‌های اجتماعی ندادند./

ارسال نظرات
پر بیننده ها