خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در دیدار با سرهنگ حاجتی خبرداد:

امضای تفاهم نامه سرباز مهارت در رشته های ورزشی خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جلسه خوبی باعزیزانمان در سپاه ولی عصر(عج) در زمینه تفاهم نامه ورزشی تحت عنوان سرباز مهارت داشتیم که از تلاش های سرهنگ پاسدار حاجتی معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) دراین باره تقدیر و تشکر می شود .
کد خبر: ۹۲۵۶۸۳۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

 

افشین حیدری در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان اظهار داشت: برنامه های خوبی در زمینه های ورزشی شامل رشته های نجات غریق، فوتبال و رزمی با اهداء مدرک ورزشی برای سربازان سپاه استان انجام خواهد گرفت.

 

وی افزود : سربازان در کلاس های ورزشی شرکت می کنند و پس از گذراندن دوره های مهارتی بصورت عملی و تئوری مدرک پایان دوره به آنها اهداء خواهد شد و فرصت مناسبی بوجود آمده که انشالله سربازان عزیز در طول خدمت می تواننداز این ظرفیت ها استفاده نمایند.

وی بابیان تقدیر از تلاش های سرهنگ پاسدار حاجتی معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج)گفت: برای تفاهم ورزشی سرباز مهارت ، تلاش های خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان و سپاه حضرت ولی عصر(عج) انجام گرفت که به همین منظور از زحمات خالصانه جناب سرهنگ حاجتی معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج)استان ودیگر عزیزان مجموعه سپاه تقدیر و تشکر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار