جانشین بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:
ایرج کیانی جانشین سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در مصاحبه با روابط عمومی بسیج اساتید این استان از پدیده نفوذ و اثار آن در جوامع امروزی سخن گفت.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۳۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، ایرج کیانی جانشین بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در مصاحبه ای با روابط عمومی این سازمان به معرفی پدیده نفوذ که از تهدیدات بسیار مهم و بزرگ دشمن است اشاره کرده و به برخی از آثار آن را که امروزه در جامعه به صراحت دیده می‌شود بیان کرد.

بررسی پدیده نفوذ و  آثار آن در جوامع امروزی

کیانی راهبرد اصلی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را تغییر دانسته  و عنوان کرد: این راهبرددو شیوه  بی ثبات سازی با اعمال قدرت سخت و مقابله متقابل (که بارها نا کارآمد بوده است ) و دیگری نفوذ  را شامل می‌شود.

وی گفت:  دشمن با کاربرد قدرت نرم می‌تواند با استحاله و سلطه پنهان ماهیت یک نظام را مورد هدف قرار دهد. نمونه بارز این جریان را می توان در برجام مشاهده کرد که دشمن می خواست از طریق این مذاکرات و توافق در منطقه  و کشور وسیله ای برای نفوذ پیدا کرده و اهداف پلیدش را از این طریق دنبال  کند که این تهدید به کرات توسط رهبر فرزانه  و با درایت انقلاب اسلامی به مسئولین و مردم گوشزد شده بود.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با استناد به بیانات معظم له  یکی از شاخصه‌های اصلی نفوذ را، نفوذ فرهنگی دانست و اظهار کرد: در این جریان دشمن سعی دارد با خرج هزینه‌های میلیاردی در باورها و اعتقادات مردم رخنه کرده و با ایجاد اختلال، خدشه و شبهه پراکنی، باورهای مردم را نسبت به انقلاب  و دستاوردهای آن دچار تغییر و دگرگونی کرده و اراده خو را بر نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل نماید.

وی بهترین راه مقابله با این توطئه را روشنگری و بصیرت افزایی و آگاهی نخبگان، به خصوص جوامع دانشگاهی عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات