خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: در سایه سار خون شهدا و رشادت های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۴۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی در سرکشی از گردان 301 شهید درستی سپاه خوی مستقر در منطقه عملیاتی خوی و دیدار چهره به چهره با بسیجیان و پرسنل گردان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مقتدرانه آنان در منطقه، اظهار کرد: مدیر موفق کسی است که براساس آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کند و پایبند به استقلال کشور از همه جهات باشد و به دشمن گرا ندهد.

وی افزود: در راه اسلام و قرآن باید با تمام وجود وارد میدان عمل شد چرا که خدمت در  این دوران لحظه به لحظه اش برای خداوند ثبت و ضبط می شود و من مسلمان وظیفه دارم برای برافراشته ماندن پرچم ولایت و مرجعیت با خلوص نیت خدمت کنم.

وی با این تاکید که رزمندگان اسلام برای برقراری امنیت ملی با هیچ کس مسامحه نمی‌کنند، گفت: اگر دیدید مدیری در برابر هجمه‌ های دشمن حساس است، مطمئنا بدانید این مدیر دغدغه انقلابی دارد و لذا حساسیت در برابر دشمن نیاز هست.

 این مقام مسئول همچنین در آیینی ضمن نثار فاتحه به شهدای امنیت منطقه خوی، ابراز داشت: امنیت مرزهای آذربایجان غربی مدیون رشادت‌ها و فداکاری های رزمندگان اسلام اعم از نظامی، انتظامی، سپاه و  بسیج به دست آمده است.

گفتنی است در این سركشی که مسئولین نظارت و بازرسی و فرهنگی تبليغات مجموعه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی حضور داشتند، از تلاش‌های حجت الاسلام عادل علیزاده تقدیر و تشکر به عمل آمد و حجت الاسلام اسماعیل حسن زاده به عنوان روحانی گردان 301 شهید درستی سپاه خوی معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات