مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) درگفت و گو با بسیج :
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت:عفاف و حجاب حاصل دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۲۵۷۰۱۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

 منیرمحمدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان  به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان  اظهار کرد :هفته عفاف و حجاب یادآور هدیه ای است که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورد ،و نقطه عطف این یادآوری این نکته است   که عفاف و حجاب باعث می شود خانواده و جامعه در مسیر آرامش قرار گیرد .


 وی تصریح نمود :از دیدگاه آیات و روایات دینی جامعه ای آرامش دارد که حیا و عفت و غیرت در آن حرف اول را بزند و همه انسانها می توانند با حریم و پوشیدگی در کنار هم در مسیر پیشرفت و تعالی مادی و معنوی گام بردارند .


 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد علیه السلام  هرمزگان خاطرنشان کرد :حجاب یک مقوله هویتی می باشد که فقط منحصر به ایران نیست و تمام ادیان، موضوع حجاب و پوشش  را به عنوان یکی از نمادهای هویتی آنها مورد توجه قرار می دهند.


محمدی افزود:گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و پاسداشت خون شهدای حادثه مسجد گوهر شاد که برای حفظ این مقوله مهم و اساسی و در دفاع از این مسیر معنوی به خاک و خون کشیده شدند ولی دست از این هویت اصلی خود برنداشتند بر آنیم تا این مهم را به نوجوانان و جوانان جامعه خود نیز یادآوری کنیم و آنها را با هویت اصلی شان آشنا سازیم .


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد (ع) بیان کرد :در همین راستا بسیج جامعه زنان استان هرمزگان برنامه های متعددی را در فضای مجازی و حقیقی آماده و تولید نموده است که بر اساس روزشمار هفته عفاف و حجاب که از ۲۱تیرماه لغایت ۲۷ تیرماه می باشد برگزار می نماید .


 منیر محمدی درادامه به تشریح  برنامه های این هفته  اشاره نمود و عنوان نمود :   رو ز اول با عنوان  حیا و عفت ,مقاومت فرهنگی , واقعه گوهرشاد . روز دوم حیا و عفت , تحکیم خانواده و فرهنگ فاطمی . روز سوم حیا و عفت , فطرت انسانی و مطالبه جهانی . روز چهارم حیا و عفت , زمینه ساز ظهور . روز پنجم حیا و عفت , امنیت اجتماعی . روز ششم حیا و عفت احترام به قانون , تکریم جامعه . روز هفتم حیا و عفت شکر عملی , تجلی بندگی می باشد .


او یاد آورشد: از برنامه های مهم بسیج جامعه زنا  افتتاحیه فروشگاه پوشاک اسلامی در مرکز استان , برگزاری نشست های رادیویی و تلویزیونی با همکاری روابط عمومی و صدا و سیما , گردهمایی مجازی دختران حاج قاسم , تقدیر از فعالین حجاب و عفاف , تقدیر از بانوان محجبه در ادارات , اصناف و محلات , صدور بیانیه هفته عفاف و حجاب و مطالبه گری از مسؤلین ۲۶ دستگاه متولی , برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری شامل کتابخوانی , نقاشی و طراحی , عکاسی , عکس نوشته , خاطره نویسی , عروسک باحجاب من , کلیپ , نماهنگ , مقاله نویسی با موضوع الگوی سوم زن , دوخت چادر رایگان در پایگاهها , , ساخت برنامه ترکیبی در اینستا گرام , اجرای برنامه زنده لایودر اینستاگرام در طول هفته هر شب ساعت ۲۱ با حضور اساتید و هنرمندان کشوری و استانی , برگزاری سیر نمایشگاهی با موضوع جواهرانه در ادارات و فرودگاه های استان , توزیع شال و روسری و اهدا گل به دختران و بانوان محجبه در سطح شهر و مجتمع های تجاری , پاسخگویی به سؤالات و شبهات حجاب با استفاده از اساتید حوزه علمیهعنوان کرد.

ارسال نظرات