مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت: ۴۲ برنامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف در ماکو اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۱۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

حجت‌الاسلام خیرالله شریفی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماکو، اظهار کرد: حجاب یکی از احکام دین مبین اسلام است و انجام دادن آن تکلیف شرعی می‌باشد لذا در قرآن و در روایات اهل بیت علیه السلام به آن تاکید فراوان شده است.

وی با اشاره به یکی از انواع حجاب، افزود: نوع دیگر حجاب، حجاب در رفتار می‌باشد؛ بنابراین باید رفتاری داشته باشیم که مهر تایید اسلام خورده باشد، چرا که احتمالاً کسی حجاب داشته باشد، اما رفتار خوبی نداشته باشد، لذا باید همه این‌ها رعایت شود.

این مسئول تصریح کرد: در جاهایی لازم است، جوانان حتی پسران در پوشش، گفتار و رفتار شئونات اسلامی را رعایت کنند و مصداق بارز یک جوان مسلمان و متدین باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو ضمن اشاره به برنامه‌های هفته حجاب و عفاف، هدف از برگزاری این برنامه‌ها را ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: در این هفته به توفیق الهی ۴۲ برنامه اجرا خواهد شد که از اهم آن‌ها می‌توان به اهدای جهیزیه از طرف حوزه خواهران به دو خانواده، صدور بیانیه حجاب و عفاف، فضاسازی شهری، پیاده‌روی خواهران، اجرای مسابقه کتاب‌خوانی و اهدای جوایز به نفرات برتر اشاره کرد.

حجت الاسلام شریفی ضمن ابراز تاسف از اینکه شیوع ویروس کرونا برخی از هم‌وطنان‌مان را از ما گرفت، تأکید کرد: باید در نظر داشت که اغلب برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود تا سلامتی شهروندان به خطر نیافتد.

انتهای پیام

ارسال نظرات