خبرهای داغ:
مديركل كتابخانه‌هاي عمومی آذربايجان‌غربی تاکید کرد

لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در حوزه کتابخوانی

مديركل كتابخانه‌های عمومی آذربايجان‌غربی گفت: فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در حوزه کتابخوانی توسعه یابد.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۳۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، خدیجه معصومی امروز در دیدار با جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس، اظهار کرد: كتابخانه‌های عمومی می‌توانند به پايگاهی برای سلامت روانی و كاهش آسيب‌های‌ اجتماعی تبديل شوند و در اين مسير به حمايت قانون‌گذاران مجلس شواری اسلامی نياز داریم.

وی با اشاره به فعاليت‌هاي فرهنگی - ترويجی كتابخانه‌های عمومی، گفت: کتابخانه‌‌های عمومی مركزی آموزشی و پژوهشی هستند كه به همه اقشار مردم خدمات بی‌طرفانه ارائه می‌‌دهد.

وی ادامه داد: فضای كتابخانه‌ای موجود در مهاباد كمتر از حد انتظار است و برای تامين فضای كافی، نيازمند همراهی خيرين شهرستان هستيم.

 جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس تاکید کرد: راه توسعه جامعه، توسعه كتابخوانی است، آماده همكاری با نهاد كتابخانه‌های عمومی هستيم.

وی گفت: مهاباد نخبگان و نويسندگان زيادی را در دامن خود پرورش داده است و برای اين چنين شهری، فضای كتابخانه‌ای موجود بسيار ناچيز است.

محمودزاده ادامه داد: در بحث پايتخت كتاب، مهاباد جزو شهرهای خلاق شناخته شده و همچنين در جشنواره روستاهای دوستدار كتاب، حائز رتبه شده است كه اين موضوع نشان از علاقمندی فرهنگی مردم اين شهرستان دارد.

وی استفاده از ظرفيت خيرين كتابخانه‌ساز و تصويب قوانينی در حمايت از اين خيرين و بهره‌گيری از سنت حسنه اهدای كتاب را خواستار شد.

نماينده مردم مهاباد با بيان اينكه راه توسعه جامعه، توسعه كتابخوانی است، اظهار داشت: آماده همكاری با نهاد كتابخانه‌های عمومی هستيم.

انتهای پیام

ارسال نظرات