خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: حفظ و حراست از موقوفه‌ها در گروی مشارکت همگانی و همراهی اقشار مختلف مردم است.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۴۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ناصر جوان‌بخت امروز در جلسه مشترک اداره کل اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی استان که با موضوع تعیین و تکلیف پلاک اختلافی روستای یاریم قیه خوی برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون جلسات متعددی برای بررسی موارد اختلافی برگزار شده است؛ این نشست‌ها در راستای رفع اختلافات اراضی موقوفه و اراضی منابع طبیعی برگزار شده و کارگروه‌های استانی بر حسب نیاز به شهرستان‌ها از موارد اختلافی بازدید کرده و نقشه‌برداری‌های جامعی صورت گرفته و پس از بررسی در کارگروه‌های شهرستانی در مراکز استان موارد بررسی شده است.

وی افزود: عرصه‌ها و موقوفه‌های موجود در استان، سرمایه‌های ملی هستند که حفظ و حراست از آنها، مشارکت و همکاری بیشتر مردم را می‌طلبد.

قاسمی مدیرکل منابع طبیعی استان، کاهش مشکلات فیمابین را از مهمترین اهداف انعقاد تفاهم نامه برشمرد و گفت: اجرای کامل تفاهم نامه، تعارض فی مابین اراضی وقفی و ملی شده را به طور کامل رفع می‌کند.

وی افزود: هر دو سازمان باید با تعامل بيشتر ضوابط مربوط به یکدیگر را محترم شمرده و پس از تعيين ليست پلاك های مورد نظر نسبت به تعيين تكليف اراضی اختلافی اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات