خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان:

توزیع ۳۲۰ تن مرغ در میان ۱۰۰ هزار خانوار نیازمند

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: حدود ۳۲۰ تن مرغ توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در میان ۱۰۰ هزار خانوار نیازمند در استان اصفهان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۲۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد اظهار داشت: اردیبهشت ماه امسال در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا علاوه بر اهدای ده‌ها هزار بسته معیشتی توسط ارگان‌ها و خیرین استان بیش از ۳۵ هزار بسته حمایتی توسط ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) در اصفهان اهداء شد.

امام جمعه اصفهان افزود: این بسته‌های حمایتی به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان با کمک گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم‌نهاد، خیران و هیئت‌های مذهبی آماده و توزیع شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با تقدیر از همه دست‌اندرکاران این برنامه عنوان کرد: در مرحله دوم این اقدام، حدود ۳۲۰ تن مرغ توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در میان ۱۰۰ هزار خانوار نیازمند در استان اصفهان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به تأثیرگذاری بروز بیماری کرونا بر زندگی و معیشت مردم گفت: علاوه بر بیماری کرونا، مسأله تحریم‌ها و گرانی‌ها به گروه‌های مختلف مردم آسیب‌زده و برخی نسبت به خرید مایحتاج زندگی با مشکل مواجه هستند. 

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به مقاومت مردم ایران در برابر تحریم‌ها یادآور شد: مقامات آمریکایی‌ها اذعان دارند که هیچ کشوری به اندازه ایران تحریم نشده است و این تحریم‌ها بر روی اقتصاد تأثیرگذار است و لازم است مسئولان برای جبران کمبودها چاره‌اندیشی کنند و از اقشار آسیب‌پذیر حمایت شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مردم و خیران در همه بحران‌ها در کنار یکدیگر هستند، گفت: خیران اصفهانی در سیل، زلزله و سایر مشکلاتی که برای هم‌وطنان در استان‌های مختلف پیش‌آمده است پیش‌قدم بودند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار