خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد
کد خبر: ۹۲۵۷۵۵۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رئیس کل دادگستری استان از روند اجرای طرح ارتقاء امنیت استان با حضوردادستان مرکز، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان قضایی استان بازدید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در این بازدید گفت: برقراری امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و بدون شک این دو دستگاه در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: یکی از عواملی که موجب می شود تا امنیت روانی و اجتماعی جامعه آسیب ببیند بحث سرقت است و بیشترین ورودی پرونده های دستگاه قضایی از حیث تعداد در پرونده های کیفری بحث سرقت های خرد است.

مقام ارشد قضایی استان اذعان نمود: به منظور افزایش امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت های خرد و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح و ناامن سازی محل های خرید و فروش اموال مسروقه در دو منطقه آلوده و جرم خیز شهرستان قزوین به مرحله اجرا گذاشته شد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این طرح را در سراسر استان اجرایی کنیم.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح امنیت در جامعه پایدارتر و مردم نسبت به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم امیدوارتر شوند

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها