خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان :
سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی گفت: برنامه ریزی برای نحوه توزیع این اقلام انجام شده تا بتوانیم این کالاها را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۶۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

به گزارش بسیج، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهارکرد: امید است که از امکانات و کالاهایی که در انبار اموال تملیکی استان وجود دارد، جهت کمک به نیازمندان به خوبی استفاده کنیم.

همچنین ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز  در ادامه اظهار داشت: بسیاری از اموال تملیکی سال ها در انبار گمرک بوده و این درحالی است که شاید از این اقلام بتوانیم استفاده های بهتری داشته باشیم.

غلامرضا بلوطی میرزا افزود: سرنوشت برخی از این کالاها مشخص بوده و نمی توان از آن ها در بازار مصرف استفاده کرد و باید در اختیار نهادهای مورد نیاز قرار گیرد و برخی از اقلام نیز بر اساس نیاز به بازار تزریق شود.

ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز گفت: امید است باتوجه به پیگیری های استاندار خوزستان و سپاه استان بتوانیم هرچه سریعتر تکلیف این اقلام را مشخص کنیم.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستاننیز در حاشیه این بازدید گفت: خیلی از پرونده ها در یک سال اخیر تعیین تکلیف شده اند و کارهای کارشناسی نیز انجام شده و اکنون بخشی از کالاها آماده فروش است و در ۲ هفته آینده پیش بینی می شود ۵۰ درصد انبارها خالی شود.

فریبرز گرگی افزود: در این انبارها کالاهایی مربوط به سال ۱۳۹۴ وجود دارد که رسوب شده و با سرعت بهع دنبال تعیین تکلیف آن ها هستیم.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان اظهار داشت: موادغذایی، کالای خانگی و پوشاک از جمله اقلام موجود در انبار است که با هماهنگی های ضورت گرفته پوشاک موجود در انبارها به بهزیستی استان تحویل داده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها