خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۷۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار جواد شاکر در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب در سپاه سلماس، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) با اين که حريم عفاف و حجاب را به طور کامل رعايت می‌کرد، حجاب را پرده‏نشينی و انزوای زنان نمی‏دانست.

وی ادامه داد: شواهد بسياری وجود دارد که ثابت می‌کند آن حضرت حجاب را هرگز دست و پاگير و مانع تلاش‏های اجتماعی و سياسی نمی‏دانست در عين حال، در بحرانی‏ترين حوادث سياسی و اجتماعی، حضور و ظهور داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس ضمن تاکید بر فعالیت در فضای مجازی، گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی و عدم اجرای برنامه‌ها به صورت تجمعی و همایش، بهترین راه جهت انتقال و تفهیم آموزه‌های حجاب و عفاف برای جوانان و جامعه، فعالیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس، تولید پوستر عکس نوشته و برگزاری مسابقه با موضوع عفاف و حجاب در این فضا را مناسب دانست، گفت: فعالان فضای مجازی در حوزه ها نسبت به این موضوع تلاش وافر کنند تا بتوانیم در این هفته و البته در هر زمان نسبت به آموزش و انتقال مفاهیم و ارزش های دینی و عقلی حجاب وعفاف برای نسل جوان  موفق عمل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات