خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت خوزستان گفت: این سازمان با تشکیل و ساماندهی گروه‌های متخصص جهادی در سطح استان و کارگروه‌هایی با عنوان کلینیک تخصصی صنایع دنبال حمایت از جهش تولید است.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۷۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

محمد خانچی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین صنعت با تشکیل و ساماندهی گروه‌های متخصص جهادی متشکل از بسیجیان متخصص متعهد و باتجربه در سطح استان کار عارضه‌یابی از واحد‌های صنعتی را در دستور کار کارگروه‌هایی با عنوان کلینیک تخصصی صنایع بسیج قرار داده تا مجدد احیا شوند.

وی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان در استان خوزستان افزود: احیای فعالیت صنایع کوچک ضمن ایجاد رونق تولید، مشکلات صنایع بزرگ در تامین کالاها را نیز می‌توانند برطرف کنند.

 

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت خوزستان ادامه داد: مجموعه سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان تمام تلاش خود را می‌کند تا گامی مؤثر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بردارد.

وی بیان کرد: ما در سازمان بسیج مهندسین صنعتی تلاش می‌کنیم تا در راستای عملی‌شدن جهش تولید قدم برداریم، به همین منظور حمایت از واحدهای تولیدی به‌‌ویژه صنایع کوچک و متوسط در اولویت قرار دارد.

 

در دیدار معاون وزیر صمت با مسئول سازمان ‌بسیج صنعت و معدن استان خوزستان مطرح شد:
لزوم بکارگیری ظرفیت بسیج مهندسین استان خوزستان در دستیابی به رونق تولید و اشتغالزایی

همچنین نشست صمیمی دكتر صالحی نيا معاون وزیر صمت با محمد خانچی مسئول سازمان ‌بسیج صنعت و معدن استان خوزستان برگزار شد.

در اين ديدار محمد خانچی مسول سازمان بسيج مهندسين صنعت استان خوزستان ضمن تشريح ماموريتهای بسيج مهندسين از امادگی مجموعه بسيج جهت عارضه يابی صنايع و معادن استان توسط گروههای جهادی تخصصی بمنظور رونق توليد اشاره نمودند.

در ادامه جناب دكتر صالحی نيا معاون وزارت صمت ضمن استقبال از اين موضوع تاكيد داشتند استان خوزستان دارای پتانسيل های بسياری است كه با كمك و ظرفيت بسيج ميتوان شتاب بيشتری در عرصه صنايع ايجاد نموده و نسبت به دستيابی به رونق توليد و اشتغال زايی گام های بلندی برداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها