خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری میاندوآب خبر داد

پرداخت بیش از ۴۹۵ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی در میاندوآب

سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا به امروز ۴۹۵ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی این شهرستان توسط بانک های عامل پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۸۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حسام شیرازه محبت امروز در جلسه رفع موانع تولید در میاندوآب با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “جهش تولید”، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در نامگذاری چند سال اخیر به مسئله اقتصاد و تولید توجه ویژه ای داشته اند و لذا همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق شعار امسال قدم برداریم.

سرپرست فرمانداری میاندوآب افزود: باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی گام بردرایم.

وی با بیان اینکه پروسه پاسخ دهی به مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و سرمایه گذاران نباید مدت زمان زیادی طول بکشد، تصریح کرد: سعی کنیم قانون را به نفع مردم تفسیر کنیم، طولانی تر شدن مدت زمان اخذ استعلام ها و مجوزهای قانونی موجب هدر رفت سرمایه و عدم ایجاد فضای اشتغال خواهد شد.

شیرازه محبت در ادامه با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات ۱۳ واحد تولیدی از ابتدای سال ۹۹، اظهار کرد: روسا و مسئولان ادارات موظف هستند که تسهیل گر برای واحدهای تولیدی بوده و مسیر فعالیت آنها را هموار کنند.

وی گفت: بر اساس گزارشات ارائه شده، از ابتدای سال ۹۸ تا به امروز ۴۹۵ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال تسهیلات برای واحدهای تولیدی توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

سرپرست فرمانداری میاندوآب تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال و بازگشت به کار برای ۱۸۳ نفر در بخش صنعت، معدن و کشاورزی فراهم شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات