خبرهای داغ:
اولین دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری و خبرنویسی ویژه خبرنگاران ورزشی خبرگزاری بسیج در ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۸۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در این برنامه که به همت معاونت تربیت بدنی سپاه استان و با همکاری روابط عمومی به صورت ویدئو کنفرانس استانی برگزار شد؛ اصول و فنون خبرنگاری و خبر نویسی، اصوا عکاسی، نحوه ارسال مطالب به خبرگزاری، تشریح مسائل امنیتی و نحوه سوژه یابی آموزش داده شد.

این برنامه با تدریس مسئول خبرگزاری بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان سید ایمان تقوی برگزار گردید و در این بین به اصول روانشناسی خبر و تیتر زنی و نحوه مصاحبه نیز پرداخته شد.

 این برنامه جهت خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج در شهرستانها و نواحی سپاه استان سمنان و با هدف افزایش مهارت و رشد و توسعه اخبار شهرستان ها و خبرگزاری بسیج در اقدامات و فعالیتهای تربیت بدنی و ورزشی سپاه و بسیج صورت پذیرفت.

در پایان نیز سرگرد پاسدار محمد مطهری معاونت تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از حاضرین در این کارگاه آموزشی یک روزه تشکر کرد و گفت: اهمیت اطلاع رسانی اقدامات ورزشی شهرستانها و نواحی در ترویج فرهنگ ورزش و سلامت عمومی و همچنین تبیین اقدامات ورزشی و معرفی نخبگان ورزشی شهرستان ها بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه تمامی بسیجیان و پاسداران باشد چه بسا که در پایگاههای بسیج خیلی اقدامات موثری صورت میگیرد که میتوان با استفاده از ظرفیتهای اخبار و اطلاع رسانی به همه گیری، ایجاد انگیزه و رشد آن کمک کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها