مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع بسیج دانشجویی:

‌دشمن در تلاش است اقتصاد جمهور‌ی اسلامی را شرطی کند /جهش تولید علم مردم را از فقر مالی نجات میدهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت که ‌دشمن در تلاش است تا اقتصاد جمهور‌ی اسلامی را شرطی کند.
کد خبر: ۹۲۵۸۰۴۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ناحیه بسیج دانشجویی استان، با اشاره به نقش  قشر جوان دانشجو در جامعه گفت:‌انتظار است که  محور فعالیت قشر بسیج دانشجویی با برنامه‌های به روز برای جذب نیرو‌های جوان باشد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه موضوع اقتصادی حول محور سخنان رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های اخیر است افزود:‌رهبر معظم انقلاب در طی ۱۷ سال به موضوع اقتصادی توجه ویژه‌ای داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به   چرایی موضوع اقتصادی در شعار سال و  پیگیری رهبر معظم انقلاب اشاره کر د؛ و ادامه داد:‌کشوری که از بعد اقتصادی ضعیفی داشته باشد تحت استعمارگران  دنیا قرار میگیرد لذا این کشور‌ها در تمامی ابعاد و حتی سبک زندگی شان تحت سلطه و استعمار هستندو ماهیت اصلی خود را از دست می‌دهد ، از همین  رو اگر مردم در بعد اقتصادی تامین نباشند به ذلت تن می‌دهند.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه وظیفه دولت‌ها تقویت اقتصاد ملی است، خاطرنشان کرد:‌رهبر معظم انقلاب برای  مسائل اقتصادی سند می‌نویسند و گام دوم انقلاب را برای آن تعریف می‌کنند، که  مشاهده می‌کنیم دشمن هم در مقابل این برنامه ها، موضوع اقتصادی را در اولویت خود قرار داده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن علاوه بر مسئله اقتصادی، در حوزه فرهنگی، سیاسی، و ... هم برنامه دارد، یادآور شد:‌دشمن در تلاش است تا اقتصاد جمهور‌ی اسلامی را شرطی کند، که متاسفانه بعضی دولت‌ها  اکثر مسائل اقتصادی  از آب و نان کشور را به برجام گره زدند که همان چیزی است دشمن به دنبال آن  بود و  توسط افراد غرب زده در داخل کشور پیاده سازی شد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه اگر اقتصاد مقاومتی در جامعه اجرا می‌شد، مشکلات اقتصادی هم کمتر بود، افزود:‌  اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نبودبلکه اقتصاد بدون وابستگی، بالابردن تولید، و جهش تولید است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه درحوزه اقتصادی وقتی فشار بر جامعه وارد شود، جامعه اصول و ارزش‌های خود را کنار می‌گذارد، خاطرنشان کرد: وقتی  فقر از در وارد شد، ایمان از در دیگر خارج می‌شود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دشمن در حال ایجاد فقر و از بین بردن صبر مردم است، یادآور شد:فقر اجتماعی باعث از بین رفتن نظم اجتماعی در جامعه می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا باتصریح بر اینکه پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) فقیر نبودند، اما فقیرانه زندگی می‌کردند، افزود: رهبر جامعه اسلامی زندگی ساده زیستانه دارند برخلاف برخی مسئولین که در کاخ‌ها زندگی می‌کنند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه سیاست و شعار معظم له اقتصادی است و فرمودند، اقتصاد را تک بعدی و فقط به نفت  نباشد، تصریح کرد: امروز برخی‌ها در تلاش هستند تا نظام را وابسته کنند، لذا هشت سال جنگیدیم، اما سخت‌تر از این هشت سال حاضر نبود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به انواع فقر اشاره کرد و گفت:‌فقرمالی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و مدیریتی از اقسام فقر هستند لذا جامعه‌ای که دچار فقر علمی شود نمی‌تواند روی پای خود بایستد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه اگر دانشگاه در حوزه علمی رشد نکند، ما دچار گرفتاری در جامعه می‌شویم، تصریح کرد:‌اگر تولید در دانشگاه شکل نگیرد، و جنبه کپی داشته باشد، دچار فقر علمی می‌شویم و این فقر خطرناک‌تر از فقر مالی است.

مسئول  دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  به فرموده رهبر معظم انقلاب که ما میتوانیم موشک نقطه زن تولید کنیم آیا نمیتوانیم خودرو تولید کنیم، اشاره کرد و  افزود:‌مراد از جهش تولید فقط  تولید اقتصادی نیست، بلکه جهش علمی هم را هم شامل می‌شود.

 حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه در سایه جهش تولید علم میتوانیم مردم را از فقر مالی نجات دهیم، افزود:‌ با راه اندازی مراکز اندیشه ورز و فعال کردن نخبگان برای جهش تولید در قسمت های مختلف علمی ،هدف دشمن  برای فشار اقتصادی شکننده را میتوان از بین برد.
 
مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  در پایان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت نخبگان علمی وجذب آنها استفاده کرد، یادآور شد:‌نباید بگذاریم دشمن از ظرفیت نخبگان علمی استفاده و آن را  مدیریت کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها