امام‌جمعه آرادان با تأکید بر اینکه یکی از نقش‌های مهم نماز جمعه در جامعه بازدارندگی است، گفت: سنگر نماز جمعه یکی از بخش‌های راهبردی و اثرگذار نظام و انقلاب به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۶۰۱۶۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، اظهار داشت: سنگر نماز جمعه یکی از بخش‌های راهبردی و اثرگذار نظام و انقلاب به شمار می‌رود و باید هرروز پررنگ‌تر و باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.
وی در آستانه پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، ضمن تبریک این روز، یادآور شد: اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه، اثرات بسیار خوبی در جامعه دارد که می‌توان با تقویت آن به رشد و تعالی جامعه کمک کرد.
امام‌جمعه شهرستان آرادان تصریح کرد: یکی از این نقش‌ها، نقش بازدارندگی نماز جمعه است و اقامه نماز جمعه علاوه بر اینکه جنبه آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی دارد، اثرات بسیار زیادی در پیشگیری از جرائم و کاهش و رفع مشکلات اجتماعی در پی خواهد داشت.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان آرادان، افزود: بحمدالله با بهره‌گیری از ظرفیت ستاد نماز جمعه شهرستان آرادان، برنامه‌های خوبی درزمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی و... در طول سال توسط این ستاد اجرا می‌شود که امیدواریم در ادامه مسیر بتوانیم با کمک بیش‌ازپیش مردم و مسئولین این برنامه‌ها را تقویت کرده و گسترش دهیم.
شریفی‌نیا خاطرنشان کرد: ازجمله برنامه‌هایی که در آستانه پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور توسط ستاد نماز جمعه اجراشده می‌توان به دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از کسبه و بازاریان نمازگزار، تجلیل از جوانان فعال در پایگاه مای غربالگری ویروس کرونا، اهدای بسته مای فرهنگی به نمازگزاران، آماده‌سازی و انعکاس گزارش عملکرد امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه، برپایی میز خدمت با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در نماز جمعه، ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان شهرستان در پایگاه نماز جمعه، گل‌باران مزار شهدا، برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه و ... اشاره کرد.
وی تأکید کرد: حضور پرشور مردم در نماز جمعه موجب دلگرمی و قوت قلب امام‌جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه است و از طرفی صفوف به هم فشرده نماز جمعه موجب رعب و وحشت دشمن و خنثی شدن نقشه مای شوم آن‌ها خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها