فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) گفت: حافظان امنیت امروز در لشکر ۳ با حضور شجاعانه در تمامی صحنه ها اعتماد و اطمینان را به مردم هدیه می دهند و ثابت می کنند پاسداران صدیق انقلاب اسلامی، همچنان یکی از مهمترین تکیه گاه های مردم هستند.
کد خبر: ۹۲۶۱۴۵۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیب دوم پاسدار یدالله آبروشن در دیدار با حجت الاسلام علی متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، اظهار کرد: همکاری و تعامل همه جانبه و صمیمانه مجموعه فرماندهی با حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۳، این یگان را به یکی از پویاترین و تأثیر گذارترین یگان‌ها تبدیل کرده است.
این مسئول ادامه داد: هدف سپاه دست یابی به اهداف والای نظام است که در رسیدن به آن هیچگاه کوتاه نخواهیم آمد.
وی یکی از عوامل موثر در موفقیت رزمندگان اسلام در صحنه نبرد را بصیرت عنوان کرد و افزود: همان طور که بصیرت رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، امنیت و آرامش را برای کشور فراهم کرد، رزمندگان جوان ما نیز با اتکا به سلاح ایمان و بصیرت امنیت و آرامش را تامین می‌کنند.
فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) در پایان از اجرای برنامه های فرهنگی در کنار برنامه های آمادگی رزم برای کارکنان و برنامه های متنوع فرهنگی، قرآنی و ... ویژه خانواده های کارکنان لشکر در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خبر داد.
انتهای پیام

ارسال نظرات