فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام درگفت وگو با بسیج :
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت:سپاه به دنبال کسب مدال افتخار خدمت به مردم است .
کد خبر: ۹۲۶۱۵۰۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان ،اظهارداشت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با عزم جهادی و انقلابی به دنبال حل مشکلات مردم به خصوص درمناطق محروم است و خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین جامعه را به عنوان راهبردی ارزشمند مورد توجه پاسداران و بسیجیان عزیز می باشد.
وی تصریح کرد: پروژه های محرومیت زدایی درمناطق دورافتاده با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تشویق جوانان به تولیدو تقویت فرهنگ کار و تلاش در جامعه باتوجه به منویات رهبر معظم انقلاب درسال جهش تولید مورد تاکید و انتظار است
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام خاطرنشان:درراستای طرح تحول بسیج مساجد و محلات برای اولین بار درکشور مرکز تعمیرات لوازم سرمایشی کولر و یخچال درکنار مساجد با هدف خدمت رسانی به اقشار محرومین و بی بضاعت با همکاری سازمان بسیج سازندگی در محلات آسیب پذیر و محروم راه اندازی شده است .
سردارسالاری یاد آورشد :هدف از راه اندازی این مرکز تعمیراتی با توجه به تابستان و گرمی هوا دراین استان این است که محرومین دغدغه ای برای تعمیر لوازم سرمایشی خود نداشته باشند و کلیه خدمات به صورت رایگان توسط بسیجیان عزیز ارائه می گردد.
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام افزود :طرح تحول محلات دربسیج یکی از پرافتخارترین صحنه های خدمت را درنظام جمهوری اسلامی به عرصه عمل درآورده است وبا بسیج تمام مسئولان دستگاههای اجرایی درراستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم و ساکنان محلات آسیب پذیرحتی درروستاهای محروم و صعب العبور تحت عنوان میز خدمت به دنبال گره گشایی ازکار مردم است و نتایج بسیار خوبی دراین زمینه به دست آمده است .
سالاری اضافه نمود : یکی دیگر از اقدامات موثر این سپاه اهدای جهیزیه به 1500 زوج هرمزگانی درسال گذشته بود که درراستای کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان با همکاری خیرین ،بسیجیان و دستگاههای اجرایی استان انجام گردید.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام درادامه بیان نمود:افزایش خدمات عام‌المنفعه در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در مناطق مختلف از راهبردهای اصلی سپاه است.

سالاری اضافه کرد :یکی از طرح های مهم این سپاه پروژه احداث مرکز درمانی بزرگ با زیربنای 2500 متر مربع با تجهیزات ویژه درمانی برای خدمات رسانی عموم مردم وتحقق اقدامات عام المنفعه به عنوان راهبرد اصلی سپاه درنظر گرفته شده است .

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان با اشاره به همکاری های سایر دستگاهها در جهت سرعت بخشیدن به این پروژه هاتقدیر و تشکر نمود.

 

ارسال نظرات