نماینده مردم کاشمر در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی قطعاً به صورت یکپارچه این اقدام را محکوم می‌کند و از دستگاه‌های امنیتی و نظامی هم تقاضای مقابله به مثل را حتماً خواهد داشت، گفت: آمریکایی‌ها از اینکه بخواهند نزدیک مراکز نظامی شوند هراس دارند و به همین منظور نزدیک هواپیمای مسافربری شده اند.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۰۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
حجت الاسلام جواد نیک بین،  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص اقدام جنگنده‌های نظامی آمریکا، اظهار داشت: نزدیک شدن هواپیمای نظامی طبق پروتکل‌های هوا و فضا و هواپیمایی بین المللی ممنوع است و این‌ها به دنبال این هستند به جای اینکه رعب و وحشت را در دستگاه‌های نظامی ایجاد کنند به سمت عموم مردم برده اند.

وی با بیان اینکه ما معتقد هستیم که آمریکایی‌ها به جای اینکه بخواهند نزدیک پادگان‌های نظامی شوند نزدیک هواپیما‌های مسافربری شدند و دنبال فاجعه آفرینی و حاشیه سازی برای ایران هستند، خاطرنشان کرد: آن‌ها قطعاً توان مقابله نظامی با کشور اسلامی ایران ندارند و به دنبال این هستند که ایران را دچار حاشیه سازی کنند.

نماینده مردم ترشیز با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی قطعاً به صورت یکپارچه این اقدام را محکوم می‌کند و از دستگاه‌های امنیتی و نظامی هم تقاضای مقابله به مثل را حتماً خواهد داشت، تصریح کرد: مقابله به مثل نه به معنای اینکه به مانند آن‌ها عمل کنیم حتماً برخورد‌های قانونی و دیپلماسی با کشور متخاصم قطعاً انجام خواهیم داد.

وی همچنین در پایان اذعان کرد: آمریکایی‌ها از اینکه بخواهند نزدیک مراکز نظامی شوند هراس دارند و به همین منظور نزدیک هواپیمای مسافربری شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها