وقتی عزم‌ها دوباره برای شکست ویروس منحوس جزم می‌شود

با توجه به موج جدید شیوع کرونا در استان سمنان و شهرستان سرخه با هدف مقابله با این ویروس منحوس ضدعفونی معابر پرتردد شهری در سرخه از سر گرفته شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۹۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، هم‌زمان با همکاری مناسب مردم سرخه در استفاده از ماسک در معابر عمومی، حدود یک‌هفته‌ای هست که ضدعفونی معابر شهری در سرخه از سر گرفته‌شده است.

ساده‌انگاری و هر گونه سهل‌انگاری و کوتاهی در برخورد و مقابله با ویروس خطرناک کرونا ممکن است صدمات و لطمات جبران‌ناپذیری را به بار آورد، بنابراین لازم است از یک‌سو مردم در استفاده از ماسک و رعایت مسائل بهداشتی و حضور کمتر در اماکن شلوغ و پرتردد شهری توجه لازم را داشته باشند و در حال حاضر از برگزاری هر گونه مراسم عزا، عروسی، جشن و دیگر مراسم‌ها پرهیز کنند و از سوی دیگر مسئولان نیز در انجام اقدامات لازم برای مهار این ویروس منحوس همچنان در میدان عمل حاضر به یراق باشند و با تمام توان و قوا به مقابله با این ویروس منحوس بپردازند.

مصطفی نطنزی شهردار سرخه در مورد اقدامات این شهرداری در این شهر برای مقابله با کرونا در گفت‌وگو با امامی خبرنگار سرخه نیوز اظهار داشت: ضدعفونی و گندزدایی مراکز و معابر پرتردد شهری و مبلمان شهری اعم از بانک‌ها، مساجد، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر از حدود یک هفته قبل مجدداً آغازشده است و این اقدام تا مهار کامل ویروس کرونا ادامه می‌یابد.

وی از دیگر اقدامات شهرداری سرخه را طراحی و چاپ بنر با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک در معبر اصلی شهر عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار